خداحافظی چند هزار دلاری مسئول یک دانشگاه دردسرساز شد

معاون آموزشی دانشگاه موناش در شرایطی در یک جشن ۱۲۷ هزار دلاری دلاری از این دانشگاه خداحافظی کرد که دانشجویان این دانشگاه با مشکلاتی صنفی دست و پنجه نرم می‌کنند.

کد خبر : 1294508
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 6:15

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، اخیرا دانشگاه موناش در استرالیا جشن پر زرق و برقی را برای پروفسور مارگارت گاردنر در گالری ملی ویکتوریا برگزار کرد.

گفته می‌شود که گاردنر در طول ۹ سال ریاست و معاونت خود در دانشگاه موناش نقش و تأثیر قابل توجهی از جمله ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه، بهبود عملکرد و مشارکت دانشگاه با جامعه داشته است؛ اما جشن خداحافظی او به حدی مجلل بود که هزینه زیادی را دربرداشت و خواننده‌های معروف در آن اجرا داشتند.

بن اِلثام، از روسای دانشگاه‌ موناش گفت: این قبیل جشن‌های پرهزینه نشان می‌دهد که مدیران دانشگاه تا چه حد از دسترس خارج شده‌اند!

وی ادامه داد: امسال ما دانشجویانی را داریم که در سالن‌های سخنرانی روی زمین می‌نشینند، کلاس‌های درس شلوغ است و کارکنانی داریم که به دلیل تخلفات جزئی با اتهامات سوء رفتار مالی مواجه هستند.

ما نمی‌گوییم که مارگارت گاردنر نباید به خوبی با دانشگاه خداحافظی می‌کرد، اما چنین کاری فقط نابرابری را بیشتر می‌کند.

این در حالی است که دانشگاه موناش در حال مبارزه با ادعای سرقت دستمزد چند میلیون دلاری با دانشگاهیان معمولی خود در دادگاه فدرال است.

اما سخنگوی دانشگاه اعلام کرد که این مراسم بر اساس پروتکل‌های تعریف شده دانشگاه است.

این دانشگاه همچنین در بیانیه کتبی خود اعلام کرد که این رویداد جشنی برای موفقیت پروفسور گاردنر و فرصتی برای قدردانی از کارکنان فعلی و سابق دانشگاه، آموزش و پژوهش بود.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.