خداحافظی رضا عنایتی از فوتبال/ ترکی خداحافظی عنایتی را نیمه تمام گذاشت

مهاجم باسابقه فوتبال ایران در دیدار تیم‌های منتخب مشهد و منتخب کربلا رسما از میادین فوتبال خداحافظی کرد.

کد خبر : 33132
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 4:52

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، ورزشگاه ۲۵ هزار نفری امام رضا (ع) امروز(شنبه) با دیدار نمادین تیم‌های منتخب مشهد و منتخب کربلا رسما افتتاح شد .

 

رضا عنایتی

 

در جریان نیمه دوم این مسابقه، رضا عنایتی مهاجم باسابقه و مشهدی فوتبال ایران بعد از تعویض قصد داشت چهارگوشه زمین را بوسیده و رسما از میادین فوتبال خداحافظی کند که این تصمیم او با مخالفت محسن ترکی داور مسابقه مواجه شد. ترکی اعتقاد داشت برای جلوگیری از اتلاف وقت عنایتی ابتدا از زمین مسابقه خارج و سپس این کار را انجام بدهد.

در نهایت عنایتی با خروج از زمین مسابقه چهارگوشه زمین امام رضا (ع) را بوسید تا در این دیدار نمادین رسما از میادین فوتبال خداحافظی کند.

نکته قابل توجه اینکه رضا مهاجری ، سرمربی تیم منتخب مشهد در هنگام این حرکت عنایتی چند بازیکن نیمکت نشین تیمش را برای همراهی عنایتی از نیمکت بلند کرد تا مهاجم باسابقه فوتبال ایران به تنهایی این کار را انجام ندهد.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز در هنگامی خداحافظی عنایتی به شدت او را مورد تشویق قرار دادند.

این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک تیم میزبان به اتمام رسید.

تک گل تیم منتخب کربلا در دقیقه ۳۰ توسط محمد سعد به ثمر رسید. در سوی مقابل نیز حسین مهربان در دقیقه ۳۶ ، رضا عنایتی در دقیقه ۴۵ و رضا صدری در دقیقه ۷۳ برای منتخب مشهد گلزنی کردند.

* قضاوت این دیدار برعهده محسن ترکی با همراهی مسعود فرح‌نیا و محسن فریمانی بود که در اواخر مسابقه تیم داوری تعویض شدند تا رسما آنها نیز از دنیای قهرمانی خداحافظی کنند. ترکی پس از دریافت لوح یادبود  از فتاحی ، مسئول مسابقات سازمان لیگ با همراهی کمک‌های خود چهار گوشه زمین را بوسیدند تا تیم داوری این مسابقه نیز از دنیای قضاوت خداحافظی کنند.
*محسن ترکی ۱۴ دی ماه سال گذشته پس از قبولی در کلاس‌های تست داوری در جزیره کیش از دنیای داوری خداحافظی کرده بود اما در این دیدار خداحافظی خود رسمی کرد.

 


telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.