حملات کوبنده حزب‌الله به مواضع حساس اشغالگران اسرائیلی

مقاومت لبنان در ادامه عملیات‌های خود ضد دشمن صهیونیستی در چارچوب حمایت از غزه و محافظت از مردم و حاکمیت لبنان، چندین موضع حساس ارتش اشغالگر را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفات مستقیم به دشمن وارد کرد.

کد خبر : 1314003
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 14:10

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، هم‌زمان با ادامه تجاوزات اشغالگران به غزه و نیز جنوب لبنان، مقاومت اسلامی لبنان همچنان به عملیات‌های کوبنده خود علیه مواضع دشمن صهیونیستی در مناطق مرزی و نیز عمق شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

در همین راستا از دیروز شنبه ۲۳ مارس ۲۰۲۴ این عملیات‌های حزب‌الله ادامه دارد و رزمندگان مقاومت لبنان چندین حمله پیاپی به مواضع دشمن ترتیب دادند.

-ساعت ۱۲ ظهر دیروز پادگان «رامیم» ارتش اشغالگر با راکت‌های توپخانه‌ای حزب‌الله مورد هدف قرار گفت.

-کمی بعد در ساعت ۱۲:۲۰ نیز مبارزان مقاومت لبنان با ۲ پهپاد تهاجمی حمله‌ای را به روی سکوی سامانه گنبد آهنین ارتش صهیونیستی در موضع نظامی «کفار بلوم» ترتیب دادند.

-ساعت ۱۳:۱۰ دیروز هم تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیستی در مزارع شبعای اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار گرفت.

-ساعت ۱۳:۱۵ هم موضع نظامی «بیاض بلیدا» ارتش صهیونیستی با سلاح مناسب مورد هدف قرار گرفت و خسارات مستقیم به این ارتش وارد شد.

-در ساعت ۱۶:۵۰ نیز رزمندگان مقاومت لبنان موضع «رویسات العلم» در تپه‌های کفرشوبای اشغالی را با راکت‌های توپخانه‌ای مورد هدف قرار داده و خسارات مستقیم به دشمن وارد کردند.

-ساعت ۱۷:۵۶ دیروز هم موضع «المالکیه» ارتش اشغالگر هدف حملات حزب‌الله با راکت‌های توپخانه‌ای قرار گرفت.

-همچنین بامداد امروز یکشنبه هم حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن در حمایت از مردم استوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به تجاوز اشغالگران به شهر بعلبک، ساعت ۱:۱۰ بامداد امروز یکشنبه ۲۴ مارس پایگاه موشکی و توپخانه‌ای ارتش دشمن در منطقه «یوآو» و پادگان «کیلع» که مقر فرماندهی دفاع هوایی و موشکی ارتش دشمن بوده و در آن نیروهایی از تیپ گولانی بعد از بازگشت از نوار غزه آموزش می‌دیدند را با بیش از ۶۰ راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.