حضور سرمایه‌گذران ترکیه‌ای در حوزه زمین گرمایی و هتلداری در سرعین

جلسه مشترک گروه سرمایه‌گذار ترک با فرماندار و شهردار سرعین و تشکل‌های گردشگری استان اردبیل برگزار شد

کد خبر : 29975
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 12:48

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از فارس ،  ظهر امروز عاطف ناصری در جلسه‌ای که با حضور تشکل‌های حوزه گردشگری در فرمانداری شهرستان سرعین برگزار شد با اشاره به اولویت حمایت از سرمایه‌گذران بویژه سرمایه‌گذاران خارجی اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی در دستور کار کلیه مدیران شهرستان سرعین قرار دارد.
فرماندار سرعین افزود: آماده همکاری همه جانبه با سرمایه‌گذار ترکیه در حوزه گردشگری و انرژی‌های نو هستیم و قرار شد در ماه‌های آینده با هیأتی سفری به ازمیر ترکیه داشته باشیم تا سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را از نزدیک مشاهده و بررسی کنیم.
علی آیدین سرمایه‌گذار بخش خصوصی ترکیه‌ای نیز گفت: ضمن بازدید از شهر سرعین با وجود نعمت‌های خدادادی آب‌های گرم و ظرفیت عظیم گردشگری در این منطقه، آماده هر گونه همکاری در زمینه ساخت هتل‌های ۵ ستاره و بهره‌گیری از انرژی‌های نو هستیم.
وی ضمن درخواست از مسؤولان شهرستان برای بازدید از مراکز و کارخانجاتی که توسط این شرکت ساخته شده، تصریح کرد: پتانسیل‌های شهر سرعین درواقع نعمتی است که امیدواریم با حمایت‌های دولت ایران ضمن احداث مجموعه های گردشگری زمینه حضور دیگر سرمایه‌گذاران ترکیه به سرعین را فراهم سازد.

 


https://telegram.me/jajinnews

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.