حزب‌الله ادعای «فیگارو» درباره طوفان الاقصی را تکذیب کرد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ادعای یک روزنامه فرانسوی درباره عملیات الاقصی را تکذیب کرد.

کد خبر : 1149044
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 7:01

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ادعاهای روزنامه فرانسوی لوفیگارو در خصوص اطلاع از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط این حزب را به شدت تکذیب و تاکید کرد که حزب‌الله هیچ اطلاعی از این عملیات نداشته و آنچه در این رسانه مطرح شده توهم محض برای ایجاد بی‌اعتمادی بین جنبش‌های مقاومت است.

این بیانیه تصریح کرد که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در اولین سخنرانی خود بعد از روز ۷ اکتبر تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی عملیاتی کاملاً فلسطینی از نظر برنامه‌ریزی، مقدمه چینی، اجرا و زمان بنذدی بود.

این بیانیه تاکید می‌کند که حزب‌الله لبنان هیچ اطلاعی از عملیات طوفان الاقصی نداشته است و انتشار این خبر جانبداری کامل روزنامه لوفیگارو از دشمن صهیونیستی و عدم دقت و حرفه‌ای‌گری و سقوط اخلاقی و حرفه‌ای این رسانه را نشان می‌دهد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در روز سوم نوامبر گذشته در اظهاراتی تاکید کرد که عملیات بزرگ و مقدس طوفان الاقصی در اجرا و تصمیم‌گیری کاملاً فلسطینی بود و تصمیم گیرندگان این عملیات آن را از همه مخفی نگه داشته بودند.

نصرالله تاکید کرد که محرمانه بودن این عملیات باعث موفقیت بزرگ آن و ایجاد عامل غافلگیری در میان دشمن شد که در چندین جبهه و عرصه خود را نشان داد.

روزنامه فیگارو در گزارش خود مدعی شده بود که سید حسن نصرالله نیم ساعت قبل از انجام عملیات و بعد از دریافت گزارش از برخی رهبران حماس در اردن، لبنان و قطر به علاوه اشخاص نزدیک در جنبش در نوار غزه از انجام این عملیات مطلع شده بود. روزنامه مذکور مدعی شده که این اخبار را به نقل از منابع نزدیک به حماس در اردن دریافت کرده است.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.