حبس ابد برای والدین بی‌رحم کالیفرنیایی

دادستان منطقه‌ای «ریورساید» اعلام کرد: والدین بی‌رحم کالیفرنیایی که ۱۳ فرزند خود را زندانی و شکنجه کرده بودند، به احتمال زیاد با حکم حبس ابد مواجه هستند.

کد خبر : 58096
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 9:19

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” و به گزارش پایگاه اینترنتی گلوبال تایمز، پیش از این، وثیقه ۹‌میلیون دلاری برای آزادی این والدین بی‌رحم تعیین شده بود. با وجود این، گفته می‎شود این زوج با حکم حبس ابد دادگاه ایالتی مواجه هستند و آزادی آنها به قید وثیقه ممکن نیست.
«مایک هسترین»، دادستان منطقه‎ای «ریورساید» در کالیفرنیا ضمن اعلام جزئیات ترسناکی از این پرونده اعلام کرد: دیوید آلن تورپین ۵۷ ساله و لوئیس آنا تورپین ۴۹ ساله به اتهام زندانی و شکنجه کردن ۱۳ فرزند خود در خانه و نگه‌داشتن آنها در شرایط سوءتغذیه شدید، در انتظار حکم حبس ابد به سر می‌برند.
دوشنبه گذشته، دختر ۱۷ ساله‌ای پس از تماس با پلیس، اعلام کرد: ۱۲ خواهر و برادرش در خانه زندانی هستند. او موفق به فرار از خانه وحشت پدر و مادر بی‌رحمش در محله «پریس» -در ۱۰۰ کیلومتری شرق لس آنجلس- شده بود.
با حضور پلیس در محل، این زوج در صدد فریب آنها برآمدند ولی رفتار مشکوک آنها موجب شد ماجرای زندانی و شکنجه شدن ۱۳ فرزند آنها که ۱۷ تا ۲۹ ساله بودند، کشف شود.
دادستان ریورساید به نقل از دختر ۱۷ ساله گفت: فرزندان خانواده تورپین با طناب و زنجیر به تخت بسته شده بودند و فقط سالی یکبار مجاز به دوش گرفتن بودند. والدین بی‌رحمشان غذا و کیک را مقابل آنها قرار می‌دادند ولی فرزندانشان فقط مجاز بودند غذا را تماشا کنند و نمی‌توانستند آن را بخورند.
بزرگ‌ترین فرزند این خانواده ۲۹ سال دارد ولی وزن او از ۳۷ کیلوگرم فراتر نمی‎رود.
سخنگوی پلیس اعلام کرد: فرزندان زندانی خانواده تورپین از دانش اولیه بی‌بهره هستند و برخی از آنها نمی‌دانند پلیس کیست!هسترین افزود: تحقیقات درباره این پرونده در حال تکمیل شدن است و احتمال حکم حبس ابد برای این زوج دور از انتظار نیست.

 

بیشتربخوانید 

 

 

والدین کالیفرنیایی ۱۳ فرزند خود را به‌زنجیر کشیده بودند

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.