حاشیه‌سازی‌های مربوط به گردنه حیران به صورت هدفمند دنبال می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: بحث محدوده حیران که امروزه به نوعی در فضای مجازی چالش ایجاد کرده موضوع نگهدارى راه ارتباطى است که توسط برخی افراد بصورت هدفمند دنبال می شود.

کد خبر : 69619
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1397 - 20:26

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، رضا کریمی  با اشاره به حاشیه‌سازی‌های پیرامون گردنه حیران اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازى نگهدارى محورهاى ارتباطى را بدون ملاحظه تقسیمات کشورى و بنا به شرایطى از قبیل نزدیکى به مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و امکانات ادارات کل و ادارات راهدارى وحمل ونقل پایانه ها محوربندى کرده است.

وی با بیان اینکه اموراتى از جمله لکه‌گیرى، بهسازى و برف روبى و نگهداری مسیر حیران تا ۲۲ کیلومتری برعهده استان اردبیل است افزود: مسیر مذکور مثل سایر نقاط کشور محوربندى شده است و غیر از آن اختیارات دیگرى دستگاه‌هاى استان اردبیل درحوزه سرزمینى شهرستان آستارا تاحال نداشته و فعلاً هم ندارد.

کریمی با اشاره به اینکه مراکز تصمیم گیرى استان طبق قوانین جارى کشور خارج ازحوزه سرزمینى خود نمى‌تواند ورود پیدا کنند بیان کرد: در حال حاضر هم اتفاق خاصى نیفتاده و نباید بیشتر از این به گونه مسائل دامن زد.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطالب درج شده در برخى از کانال هاى مجازى در رابطه با اظهارات اخیر نماینده محترم آستارا در خصوص حوزه انتخابیه خود بوده و نباید موجب نگرانی مردم استان شود و طرح و نشر اینگونه موضوعات چالشى هدفدار بوده و از ناحیه افراد معلوم الحال هدایت و تشدید مى‌شود.

کریمی با تاکید بر اینکه مردم نجیب اردبیل بخاطر آینده استان که بسیار هم حیاتی است نباید به اینگونه مسائل دامن بزنند افزود: موضع شفاف بنده از تریبون مجلس در رابطه با توسعه جغرافیایی مشخص و روشن است در حال حاضر این مسائل بنا به برنامه‌هاى پیش بینى شده به آینده اردبیل اصلاً مفید به فایده نبوده و دستاوردى را براى استانمان نخواهد داشت.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.