حادثه رانندگی در جاده خلخال-اسالم ۲ کشته بر جای گذاشت

وقوع حادثه خونین رانندگی در جاده ارتباطی خلخال به اسالم موجب جان باختن ۲ تن و مصدومیت چهار نفر دیگر شد.

کد خبر : 117735
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 12:05

پایگاه خبر ججین

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، این حادثه بامداد  شنبه در حوالی روستای مجره از توابع بخش مرکزی خلخال رخ داد و بر اثر شدت برخورد  سواری پژو با نیسان وانت ۲ تن از سرنشینان  خودروها  جان باخته و چهار نفر دیگر بشدت مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند.

رییس اورژانش دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: مصدومان حادثه با استفاده از چند دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر خلخال به بیمارستان امام خمینی این شهرستان انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

جواد فتحی افزود: این حادثه سومین حادثه رانندگی منجر به فوتی و مصدومیت سرنشینان خودروها در طول ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های ارتباطی این شهرستان است که بر اثر وقوع آنها ۲ نفر کشته و هشت نفر مصدوم و راهی بیمارستان خلخال شده‌اند.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه تراکتور در روستای بفراجرد این شهرسنتان خبر داد و گفت: این حادثه نیز دومین حادثه رانندگی واژگونی تراکتور در طول پنجروز اخیر در این منطقه است .

رییس اورژانس دانشکده پزشکی خلخال بیان کرد : این حادثه روز گذشته در جاده ارتباطی روستای بفراجرد از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال اتفاق افتاد و  راننده مصدوم  تراکتور پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره)خلخال منتقل شد.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.