جیلی سهامدار جدید کامیون‌سازی ولوو / فاش شدن تصویر بنز هیبریدی

  به گزارش پایگاه خبری ججین  ، به گزارش رویترز شرکت سرمایه‌گذاری «کیوین کپیتال» در بیانیه‌ای مشترک با جیلی اعلام کرد برای فروش سهام ۲/ ۸ درصدی‌اش از کامیون‌سازی ولوو به توافق رسیده‌اند. ارزش این معامله هنوز فاش نشده است. با این توافق جیلی از نظر میزان سرمایه، به بزرگترین سهامدار ولوو تبدیل خواهد شد و از نظر حق

کد خبر : 52964
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396 - 9:03

 

به گزارش پایگاه خبری ججین  ، به گزارش رویترز شرکت سرمایه‌گذاری «کیوین کپیتال» در بیانیه‌ای مشترک با جیلی اعلام کرد برای فروش سهام ۲/ ۸ درصدی‌اش از کامیون‌سازی ولوو به توافق رسیده‌اند. ارزش این معامله هنوز فاش نشده است. با این توافق جیلی از نظر میزان سرمایه، به بزرگترین سهامدار ولوو تبدیل خواهد شد و از نظر حق رأی در میان سهامداران ولوو، در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت. جیلی مالک بخش خودروهای سواری ولوو نیز هست. لی شوفو، مدیرعامل جیلی در این بیانیه مشترک تصریح کرد: «مفتخریم که با این توافق، به مقام بزرگترین سهامدار ولوو از حیث میزان سرمایه دست می‌یابیم. این شرکت از بسیاری جهات در جهان پیشتاز است و در توسعه، تولید و فروش خودروهای تجاری سابقه‌ای درخشان دارد.»

 

Mercedes Hybrid Sverige : Spyshots w mercedes e class plug in hybrid first

 

 

وجود برچسب‌های زرد رنگ هیبریدی روی شیشه‌های جلو و عقب خودرو و همچنین وجود دو قسمت مشابه درب باک در گوشه‌های عقب خودرو نشان می‌دهد این نمونه یک هیبریدی قابل شارژ است. شخصی که این عکس‌های مخفیانه را گرفته است، موفق نشده خروجی اگزوز را در بخش عقب خودرو مشاهده کند. پوشش استتار روی بدنه، مانع از تشخیص تغییرات احتمالی در طراحی این مدل می‌شود. حضور نمونه این خودرو در سطح خیابان با پوشش استتار جزئی، نشان می‌دهد که نسل چهارم کلاس‌ای ظرف چند ماه آینده به بازار خواهد آمد. مدتی پیش تصاویری رسمی از طراحی داخلی خودروهای کلاس‌ای منتشر شد. عرضه نسخه هیبریدی قابل شارژ مرسدس بنز کلاس‌ای ممکن است بازار نسخه‌های درون‌سوز را اندکی کساد کند.

 

 

 

 


 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.