جهانگیری:شرایط دشوار است، اما بن بست نیست

طبیعی است که تحریم‌ها تاثیر زیادی داشته و آمریکا جنگ اقتصادی علیه مردم ایران را آغاز کرده و اتاق جنگ علیه ایران ایجاد کرده است. علاوه بر این جنگ رسانه‌ای و سیاسی را شروع کرده تا بر افکار عمومی اثر بگذارد.

کد خبر : 85028
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 6:49

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین“، اسحاق جهانگیری در مراسم امضای قراردادهای مشارکت بخش خصوصی در صنعت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه شرایط کنونی کشور خواست خطیر و دشوار است اظهار داشت: بنده مکررا گفته‌ام معنای شرایط خطیر این نیست که همه عوامل فهمیدند و ما در مقابل مجموعه‌ای از تهدیدها قرار داریم، شرایط دشوار است اما بن‌بست نیست. از دل شرایط سخت فرصت پیش می‌آید و تحقق بزرگ اتفاق می‌افتد. مهم این است که عزم و اراده بر این باشد که شرایط دشوار در زمان کوتاه سپری شود و از پیک مهم عبور کنیم.

وی افزود: آمریکا در نهایت بی‌قانونی و بی‌توجهی به مقررات بین‌المللی بعد از روی کار آمدن ترامپ به توافقی که ما کرده بودیم و شرایط خوبی که برای توسعه کشور ایجاد شده بود پشت کرد و به بهانه واهی تحریم‌هایی علیه ما وضع کردند.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: آمریکا با تجربیات گذشته خود و اعمال فشار جدی سعی می‌کند که خواسته‌های غیرمنطقی خود را عملی کند و ملت ایران را تحت فشار بگذارد تا به خواسته‌های آنها تن بدهند. اما ما امیدواریم که با همت مردم و میدان‌داری فعالان اقتصادی و دولت از این شرایط با کمترین هزینه عبور کنیم و به آمریکا نشان دهیم که راهی که می‌رود به شکست می‌انجامد و تنها راه احترام، گفت‌وگو و منطق تحت شرایط مناسب با ملت ایران است.

وی یادآور شد: طبیعی است که تحریم‌ها تاثیر زیادی داشته و آمریکا جنگ اقتصادی علیه مردم ایران را آغاز کرده و اتاق جنگ علیه ایران ایجاد کرده است. علاوه بر این جنگ رسانه‌ای و سیاسی را شروع کرده تا بر افکار عمومی اثر بگذارد.

 

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.