جنجال دستگیری بازرس ویژه وزیر به اتهام گرفتن رشوه

یک نماینده مجلس طی چندین یادداشت در توئیتر به حواشی اخیر درباره رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی واکنش نشان داد و سوالاتی را از وی مطرح کرد.

کد خبر : 141498
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 11:47

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از همشهری آنلاین، اردشیر مطهری با طرح انتقادات تندی علیه این وزیر نوشت: «شنیدید میگن مشاور عالی و بازرس ویژه رستم قاسمی بازداشت شد؟! ماموران وزارت اطلاعات، قاسم مکارم شیرازی را دقیقا سر قراری که برای دریافت رشوه به صورت یورو ترتیب داده بود، دستگیر کرده اند. از آن روز هم رستم قاسمی کمردرد گرفته، بستری شده. حالا کجا بستری شده نمی دونم. میگن دیگه، ما نمیگیم.»

نماینده گرمسار در ادامه نوشت:

«رستم خان، شفاف سازی کن لطفا!
از آقازاده چه خبر؟
از جعفری و درویش زاده چه خبر؟
از تربتی و یوسف پورآذر درخصوص زمین های پردیس بومهن چه خبر؟»

حمله عجیب یک نماینده مجلس به وزیر راه | جنجال دستگیری بازرس ویژه رستم قاسمی | منتظرم کمر آقای وزیر بهتر شود!

وی ساعاتی بعد طی یادداشت های دیگری نوشت: «رستم قاسمی از زمان بازداشت مشاور و بازرس ویژه اش، به جای اینکه پاسخگوی ابهامات باشد روی تخت افتاده است. این درست نیست. باید بلند شود و پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.»

مطهری ادامه داد: «پرسش هایم درباره قاسم مکارم از سوی رستم قاسمی بی پاسخ مانده. حتما درباره صرافی عمان، رستوران زنجیره ای در عمان، تعامل با پسر وزیر هم ابهاماتی دارم که منتظرم کمر آقای وزیر بهتر شود.»

حمله عجیب یک نماینده مجلس به وزیر راه | جنجال دستگیری بازرس ویژه رستم قاسمی | منتظرم کمر آقای وزیر بهتر شود!

حمله عجیب یک نماینده مجلس به وزیر راه | جنجال دستگیری بازرس ویژه رستم قاسمی | منتظرم کمر آقای وزیر بهتر شود!

در حالی این نماینده مدعی شده است که مشخص نیست وزیر راه کجا بستری شده که علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز دوشنبه ۷شهریور با انتشار عکسی خبر داد که  از رستم قاسمی عیادت کرده و در جریان آخرین وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفته است. بهادری جهرمی در این ملاقات، ضمن ابلاغ سلام و احوالپرسی رییس جمهور و اعضای دولت برای قاسمی آرزوی سلامتی و شفای عاجل کرد.

سخنگوی دولت همچنین ۲ روز بعد یعنی چهارشنبه ۹ شهریور درباره نحوه درمان وزیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین در پی آنکه بستری شدن وزیر موجب بروز شایعاتی شده بود، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه دولت خط قرمزی برای مبارزه با فساد ندارد، گفت: وزیر راه و شهرسازی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی سر کار حاضر نشده و همین موجب بروز شایعاتی شده، اما برخی نمایندگان هم به دیدار وی رفته اند و ایشان به کار خود ادامه خواهند داد. وی افزود: اخیرا هم این بحث ها دوباره درباره افراد گوناگون در فضای مجازی مطرح شده که سخنگوی دولت اعلام کرد این ادعاها صحت ندارد.

حسینی درباره بازداشت اخیر یکی از مسوولان وزارت راه گفت: با هر فرد متخلفی در هر وزارتخانه‌ و دستگاهی برخورد خواهد شد.افراد دیگری هم بوده‌اند که وقتی تخلف آنها برای دولت مشخص شده، برکنار شده اند و دستگیری این فرد ربطی به اینکه رستم قاسمی در محل کار حاضر نشده، ندارد و او همانطور که گفتم به علت مشکل جسمی به طور موقت در دفتر حاضر نشده، اگر چه در همین حال هم کارها را پیگیری کرده است.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.