جنجال بزرگ در آکادمی استقلال؛ حاجیلو اخراج کرد، باشگاه وِتو!

اختلاف میان مدیر آکادمی و سرمربی تیم نوجوانان باشگاه استقلال در آکادمی این باشگاه جنجال بزرگی را رقم زد و احتمال دارد این جنجال ظرف روزهای آینده به ایجاد تغییراتی در آکادمی آبی‌پوشان منجر شود!

کد خبر : 959211
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 6:42

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، در روزهایی که آسمان باشگاه استقلال آفتابی است و صلح میان علی خطیر(مدیرعامل) و جواد نکونام(سرمربی آبی‌ها) برقرار شده، از آکادمی باشگاه استقلال اخبار حاشیه‌ای و جنجالی به بیرون درز پیدا کرده است.

ظاهرا ماجرا از این قرار است که اصغر حاجیلو، مدیر آکادمی باشگاه استقلال با سِبو شهبازیان سرمربی تیم نوجوانان آبی‌های پایتخت وارد چالش جدی می‌شود؛ حاجیلو پس از این اتفاق اجازه حضور در تمرینات نوجوانان را به شهبازیان نداده و حکم برکناری وی را صادر می‌کند!

مدیران باشگاه استقلال در واکنش به تصمیم حاجیلو اعلام می‌کنند که اگر اتفاقی در آکادمی باشگاه رخ داده که خارج از چهارچوب و اصول تعیین شده بوده است، باید ابتدا فرد خاطی به کمیته انضباطی باشگاه احضار و پس از رسیدگی به تخلفات وی رای نهایی صادر شود.

همچنین گفته می‌شود که مقامات این باشگاه اعلام می‌کنند مدیر آکادمی و سرمربی تیم نوجوانان استقلال ابتدا با حضور در ساختمان باشگاه باید گزارشی از اتفاقات را ارائه کنند.

در این بحبوحه، حاجیلو که از واکنش باشگاه اسقلال به شدت ناراحت شده بود، اعلام می‌کند که به عنوان مدیر آکادمی، در انتخاب و اخراج مربی اختیار تام داشته و نیازی به مشورت و هماهنگی با باشگاه استقلال را ندارد!

مدیران باشگاه استقلال نیز غافلگیر از واکنش حاجیلو، تصمیم وی را وتو و اعلام کردند که اخراج شهبازیان جنبه رسمی ندارد.

اخبار دریافتی خبرنگار ورزشی ایرنا از اردوگاه آبی‌ها حاکی از آن است که این چالش میان باشگاه استقلال و حاجیلو به همین جا ختم نخواهد شد و حتی ممکن است به ایجاد تغییراتی در آکادمی این باشگاه منجر شود!

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.