جشنواره گل منچسترسیتی و لیورپول/ توقف سلتاویگو مقابل تیم رونالدو/ پارما به بالای جدول سری A نزدیک شد/ دورتموند ۱۰ نفره متوقف شد

در هفته ششم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول پیروز شدند، اما منچستریونایتد به یک تساوی خانگی بسنده کرد.

کد خبر : 85827
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 16:38

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین به نقل از خبرگزاری تسنیم، هفته ششم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) با انجام شش دیدار دنبال شد که در پایان آنها تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول رقبای خود را قاطعانه شکست دادند، اما منچستریونایتد برای سومین بار در این فصل متوقف شد.

در ورزشگاه آنفیلد، لیورپول صدرنشین روند پیروزی‌های متوالی‌اش را با کسب برد ۳ بر صفر مقابل ساوتهمپتون ادامه داد و جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کرد.

در این بازی وسلی هوت، مدافع ساوتهمپتون در دقیقه ۱۰ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و لیورپول را پیش انداخت. در ادامه جوئل ماتیپ در دقیقه ۲۱ اختلاف را به دو گل افزایش داد و در نهایت محمد صلاح در آخرین دقیقه نیمه اول گل سوم را به ثمر رساند. این ششمین برد متوالی شاگردان یورگن کلوپ در لیگ برتر بود که آنها را ۱۸ امتیازی کرد.

در ولز، تیم فوتبال منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، میزبانش کاردیف را با نتیجه ۵ بر صفر در هم کوبید تا به کورس شانه‌به‌شانه خود با لیورپول ادامه دهد.

پایگاه خبر ججین

سرخیو آگوئرو در دقیقه ۳۲، برناردو سیلوا در دقیقه ۳۵، ایلکای گوندوگان در دقیقه ۴۴ و ریاض محرز در دقایق  ۶۷ و ۸۹ گل‌های منچسترسیتی را در این دیدار به ثمر رساندند. سیتی با این پیروزی در فاصله دو امتیازی لیورپول صدرنشین قرار گرفت.

منچستریونایتد اما برخلاف رقیب دیرینه و همشهری‌اش نتوانست از دیدار خانگی‌اش مقابل ولورهمپتون پیروزی کسب کند و در حالی مقابل گرگ‌ها به تساوی رضایت داد که اسطوره‌اش سرالکس فرگوسن برای اولین بار پس از عمل جراحی اخیرش به اولدترافورد برگشته بود.

فرد در دقیقه ۱۸ تیم فوتبال منچستریونایتد را پیش انداخت، اما ژوائو موتینیو در دقیقه ۵۳ کار را برای ولورهمپتون به تساوی کشاند.

این سومین بازی بدون برد این فصل منچستریونایتد در لیگ برتر بود که تیم مورینیو را ۱۰ امتیازی کرد و در رده پنجم جدول قرار داد.

پایگاه خبر ججین

نتایج سایر بازی‌های امشب لیگ برتر به شرح زیر است:

برنلی ۴ – بورنموث صفر
کریستال پالاس صفر – نیوکاسل صفر
لسترسیتی ۳ – هادرزفیلد یک

توقف سلتاویگو مقابل تیم رونالدو و پیروزی ایبار در هفته پنجم لالیگا

هفته پنجم لالیگا امشب (شنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از آنها سلتاویگو مقابل میهمانش رئال وایادولید، تیمی که به تازگی توسط رونالدو نازاریو خریداری شده است، به تساوی ۳ – ۳ رضایت داد و در بازی دیگر ایبار در خانه با یک گل از سد لگانس گذشت.

سلتاویگو با این نتیجه هشت امتیازی شد و در رده چهارم جدول لالیگا قرار گرفت. ایبار هم با هفت امتیاز در جایگاه هشتم جدول ایستاد. وایادولید نیز با سه امتیاز رده هفدهم جدول را به خود اختصاص داد.

در ادامه بازی‌های امشب لالیگا از ساعت ۲۰ به وقت تهران ختافه میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود و از ساعت ۲۲:۱۵ رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اسپانیول می‌رود.

پارما با یک پیروزی خانگی به بالای جدول سری A نزدیک شد

در دومین بازی از هفته پنجم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال پارما میزبان کالیاری بود و این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

فوتبال جهان| پارما با یک پیروزی خانگی به بالای جدول سری A نزدیک شد

اینگلسه در دقیقه ۲۰ و ژروینیو در دقیقه ۴۸ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا پارمای تازه صعود کرده به سری A با هفت امتیاز در رده هفتم جدول قرار بگیرد. کالیاری هم با پنج امتیاز قبلی‌اش فعلاً در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

دورتموند ۱۰ نفره متوقف شد و فرصت سبقت از بایرن مونیخ را از دست داد

در دومین روز از هفته چهارم بوندس‌لیگا امروز (شنبه) پنج دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین‌شان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه هوفنهایم به تساوی یک – یک رضایت داد.

فوتبال جهان| دورتموند 10 نفره متوقف شد و فرصت سبقت از بایرن مونیخ را از دست داد

در این بازی جوئلینتون در دقیقه ۴۴ گل نخست را برای هوفنهایم زد، اما کریستین پولیسیچ در دقیقه ۸۴، دوازده دقیقه پس از اخراج هم‌تیمی‌اش عبدو دیالو، گل تساوی را زد و دورتموند را از شکست نجات داد.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، دورتموند هشت امتیاز شد، اما فرصت سبقت گرفتن از بایرن مونیخ ۹ امتیازی در رده دوم جدول را از دست داد. هوفنهایم هم چهار امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

نتایج سایر بازی‌های امشب بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

آگزبورگ ۲ – وردربرمن ۳
هرتابرلین ۴ – بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲
نورنبرگ ۲ – هانوفر صفر
ولفسبورگ یک – فرایبورگ ۳

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.