جشنواره نمایشنامه خوانی «چنار» در استهبان برگزار می‌شود

جشنواره نمایشنامه خوانی «چنار» طی ۲ روز در استهبان برگزار می‌شود.

کد خبر : 65053
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 7:05

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر ،مجید فرهمندی رییس خانه هنرمندان شهرستان استهبان با اعلام این مطلب، افزود: در این جشنواره ۱۰ گروه از شهرستان های استهبان، داراب، فسا و نی ریز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی اسامی آثار پذیرفته شده نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی «چنار» را برشمرد و اعلام کرد: «مهمانی» به هدایتگری رضا کریمی نژاد(استهبان)، «چه غریب کهکشانی…» به هدایتگری محبوبه اقبال(داراب)، «تاریکی است» به هدایتگری طیبه کلامی(استهبان)، «رحمت» به هدایتگری خلیل بردباریان(داراب)، «آنتراکت» به هدایتگری نسیم شکر(فسا)، «دستور» به هدایتگری مجتبی کشاورز(استهبان)، «کافه پولشری» به هدایتگری مسعود گلچین(استهبان)، «رویای دیوانگی» به هدایتگری مریم حقیقی(استهبان)، «عشق در آفساید» به هدایتگری مریم معینی زادهه(نی ریز) و «گل کاشتی» به هدایتگری سارا اردیبهشتی(استهبان) به این جشنواره راه یافتند.

پایگاه خبر ججین

به گفته محمدصادق اصغری دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی «چنار» زمان برگزاری جشنواره را پنج شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ اسفند ۹۶ و با داوری هادی امامی مقدم ، محمدحسن محمودی و الهه مدحت و در کافه موسیقی تئاتر(طبقه زیرین تالار شمس اصطهباناتی) اعلام و یادآور شد: اختتامیه جشنواره عصر جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ ساعت ۱۶ در تالار شمس اصطهباناتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان برگزار خواهد شد.

این در حالیست که جشنواره یادشده دومین برنامه انجمن نمایش استان فارس در اسفندماه جاری به شمار می رود و افزون بر جشنواره فجر استانی در شیراز، جشنواره نمایشنامه خوانی چنار در استهبان؛ جشنواره استانی تئاتر خیابانی شب چراغ در فیروز آباد هم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره نمایشنامه خوانی«چنار» با همکاری مشترک خانه هنرمندان استهبان، انجمن هنرهای نمایشی استان فارس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان برگزار خواهد شد.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.