جزئیات ۳ قتل روز گذشته در اراک تشریح شد

جزئیات ۳ قتل بوقوع پیوسته طی دو درگیری طی روز گذشته در اراک تشریح شد.

کد خبر : 574408
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402 - 9:33

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان اراک از وقوع قتل جوانی ۲۰ ساله با سلاح گرم، در یکی از این درگیری ها در پارک جنگلی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا معیریان” در تشریح این خبر بیان کرد: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جراحت یک پسرجوان در اثر اصابت گلوله شکاری، در منطقه تفریحی پارک جنگلی اراک، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعزام ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان اراک به محل وقوع حادثه و انجام تحقیقات و بررسی های پلیسی، مشخص شد، جوانی حدود ۲۰ ساله که به همراه ۲ تن از دوستانش برای دورهمی و تفریح به پارک جنگلی رفته بودند، در اثر اصابت گلوله سلاح شکاری، مجروح شده که بلافاصله توسط تیم امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: ساعتی پس از انتقال جوان مجروح به بیمارستان، وی به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد.

سرهنگ ” معیریان” در پایان با اشاره به دستگیری چند متهم در این رابطه و کشف سلاح گرم به کار رفته در این قتل اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات جهت روشن شدن علت قتل و شناسایی قاتل ادامه دارد که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

اختلاف خانوادگی در اراک منجر به قتل همسر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک، همچنین از وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان نیز خبر داد.

معیریان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و نزاع در یکی از محله های شهر اراک، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با حضور مأموران و تحقیقات آنها مشخص می شود که در این درگیری خانمی با ضربات متعدد چاقو توسط همسرش به قتل رسیده است، افزود: با وقوع این قتل و حضور تعدادی از اقوام زن و مرد درگیری و نزاع ادامه پیدا می کند و یکی دیگر از طرفین درگیری که از اقوام مقتول بوده نیز به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، سرهنگ معیریان با اشاره به دستگیری همه عوامل دخیل در این درگیری افزود: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات جهت روشن شدن علت قتل نفر دوم و شناسایی ضارب ادامه دارد که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

 


 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.