جزئیات جدید از ماجرای کودک آزاری در اصفهان

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: ایرانی یا افغانستانی بودن و هویت کودک آزار دیده بستری در بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی شهرستان خمینی شهر مشخص نیست.

کد خبر : 61249
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 12:51

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین“ ، شامگاه جمعه گذشته بنا به اعلام یکی از شهروندان خمینی شهر مبنی بر یافتن یک کودک آسیب دیده که در پتو پیچیده شده بود در مکانی پشت بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی این شهر، گروهی از اورژانس اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی به محل اعزام شدند و کودک برای درمان به این بیمارستان منتقل شد. پیش از این ملیت این کودک افغانستانی اعلام شده بود.

 

محمدرضا عسکریان زاده مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تحقیقات درباره کودک آزاری در خمینی شهر اصفهان ادامه دارد و هویت این کودک و عامل آزاررسان به او هنوز مشخص نیست. وی ادامه داد: تحقیقات اولیه نشان داد که این کودک ضرب و شتم شده و یکی از پاهای او نیز شکسته است، بنابراین سیر درمانی در بیمارستان آغاز شد و تا زمان درمان نهایی در اختیار بیمارستان خواهد بود. عسکریان زاده تصریح کرد: این کودک حدود  ۳.۵ ساله زهرا نام دارد و با وجود این که اسم پدر و مادر خود را نیز می داند هویت اش هنوز مشخص نشده است.

 

 

مدیر اداره کل بهزیستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با حکم دادستانی، اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر به این موضوع ورود کرد و پس از درمان، کودک در اختیار اداره شهرستان قرار خواهد گرفت.وی همچنین تاکید کرد که تابعیت ایرانی یا غیر ایرانی این کودک هنوز معلوم نیست و پس از تحقیقات نهایی اعلام خواهد شد.

 

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.