جزئیاتی از کشته شدن راننده پراید توسط ضدانقلاب در سنندج/ هنوز کسی بازداشت نشده؛ هویت فرد در دست بررسی است

فرمانده انتظامی استان کردستان در تشریح جزئیات کشته شدن یک راننده خودرو سواری پراید توسط ضد انقلاب گفت: هویت این فرد در دست بررسی است و هنوز کسی در این رابطه بازداشت نشده است.

کد خبر : 142285
تاریخ انتشار : شنبه 16 مهر 1401 - 20:21

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار علی آزادی به تشریح جزئیاتی از کشته شدن یک راننده پراید در این شهر پرداخت و با بیان اینکه این اقدام توسط ضد انقلاب و در ادامه پروژه کشته‌سازی اتفاق افتاده است، اظهار داشت: ظهر امروز ساعت ۱۲:۳۰ یک راننده خودرو سواری پراید در حین عبور از میان اغتشاشگران در خیابان شهید تعریف سنندج کشته و در داخل خودرو رها شده بود.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده، نیروهای انتظامی کردستان در زمان وقوع آن حادثه در محل و میان اغتشاشگران حضور نداشته‌اند، افزود: این فرد به منظور اجرای پروژه کشته‌سازی، توسط ضدانقلاب مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفته و کشته شده، در حالی‌که همکارانم در حین مأموریت اصلاً گلوله جنگی به همراه ندارند.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پاسخ به این سؤال که آیا هویت این راننده پراید مشخص شده است، گفت: هویت این فرد در دست بررسی بوده و تاکنون کسی در این رابطه نیز بازداشت نشده است.

وی با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیر نیز مشابه چنین اقدامی در شهرستان‌های سقز، دیواندره و دهگلان به وقوع پیوسته و ۴ نفر از جوانان کُرد کشته شدند، تصریح کرد: کشتن راننده پراید توسط همکارانم در سنندج کاملاً تکذیب و طرح این شایعات تنها باهدف خدشه به اعتبار و جایگاه پلیس است.

آزادی بیان کرد: وقتی نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است چطور به سوی مردم تیراندازی می‌کند؟ ما در اتفاقات اخیر علی‌رغم همه توهین‌ها و حمله اغتشاشگران که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و سپس ایجاد ناامنی را داشتند، خویشتن‌داری کردیم و حتی همکارانم مجروح شدند اما اجازه ندادیم که آسیبی به مردم برسد.

وی یادآور شد: ضدانقلاب با اجرای پروژه کشته‌سازی، قصد ایجاد رعب و وحشت، تحریک احساسات و فاصله میان مردم و نظام را داشته، اما غافل از اینکه تا آخرین قطره خونمان حافظ نظم و امنیت مردم و استان خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد احدی باعث برهم زدن آرامش هم‌استانی‌هایمان شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان تأکید کرد: برخی جوانان به هیچ وجه فریبِ تبلیغات دروغین رسانه‌های معاند را نخورند و با برنامه‌ها و درخواست‌های آنان همراهی نکنند.

 


 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.