جریمه ۱۰۰۰ درهمی ابوظبی برای نماز

پلیس راهنمایی و رانندگی ابوظبی اعلام کرد: از این پس، رانندگانی که برای ادای فریضه نماز، خودروی خود را کنار جاده پارک کنند، هزار درهم جریمه می‌شوند!

کد خبر : 59206
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 8:02

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین“و به گزارش پایگاه اینترنتی مترو، پلیس ابوظبی هشدار داد: از این پس رانندگانی که برای ادای فریضه نماز، خودروی خود را کنار جاده یا مسیرهای پرتردد پارک کنند، با جریمه ۱۰۰۰ درهمی (۱۹۰ پوند) مواجه می‌شوند.

 

پیش از این پلیس پایتحت امارات متحده عربی از افزایش تعداد رانندگانی که خودروی خود را کنار جاده پارک می‎کنند تا نماز به جا آورند، خبر داده بود.  مسلمانان در امارات متحده عربی در روز ۵ مرتبه فریضه نماز را به جا می‌آورند. این در حالی است که «صلاح عبدالله الحمیری»، معاون رئیس‌بخش ترافیک ابوظبی اعلام کرده توقف رانندگان در کنار جاده، اتوبان و مسیرهای پرتردد، بار سنگین ترافیک را به همراه دارد و در برخی موارد موجب وقوع حادثه نیز می‎شود.

 

این مقام اماراتی اعلام کرد: رانندگان انواع خودروهای سواری، مسافری و باری برای ادای فریضه نماز باید به مساجد، استراحتگاه‎های بین جاده‎ای، پمپ‎های بنزین یا مناطق مسکونی مراجعه کنند. او افزود: به خطر انداختن ایمنی جاده‎ای به هیچ عنوان قابل قبول نیست. گفتنی است، توقف خودروها به دلیل نقص فنی ۵۰۰ درهم (۹۵ پوند) و به دلایل دیگر همچون خرید نیز ۴۰۰ درهم (۷۵ پوند) جریمه به همراه دارد.

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.