جدی‌ترین گزینه‌های استانداری سیستان و بلوچستان

بعد از ابلاغ قانون منع به‌کار‌گیری بازنشستگان، انتصاب استاندار از مهم‌ترین بحث‌ها در سیستان و بلوچستان است تا مشخص شود بین گزینه‌های مطرح‌شده برای تصدی این پست کدام‌ یک انتخاب می‌شوند.

کد خبر : 88292
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آبان 1397 - 9:32

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، سید دانیال محبی، استاندار فعلی سیستان و بلوچستان براساس قانون منع به‌کار‌گیری بازنشستگان ‌باید تا مدت تعیین شده ۲۴ آبان صندلی خود را به شخص دیگری واگذار کند.

تسنیم با معرفی برخی چهره‌های مطرح برای تصدی پست استانداری سیستان و بلوچستان به بررسی سوابق فعالیتی این ‏گزینه‌ها می‌پردازد البته این جایگاهی است که هنوز شخصی به طور رسمی از سوی وزارت کشور برای آن معرفی نشده است اما بازار گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان داغ شده است.

عیسی فرهادی

در کارنامه فرهادی رئیس آموزش و پرورش شهرستان اردل، بخشدار-معاون فرماندار و فرماندار شهرستان‌های اردل، لردگان و خراسان، معاون اداری و مالی بنیاد مستضعفان و جانبازان استان چهار محال و بختیاری، قائم‌مقام و مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان خراسان جنوبی، سرپرست استانداری استان خراسان جنوبی، معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه کرج و سرپرست استانداری البرز دیده می‌شود.

وی هم‌اکنون به‌عنوان فرماندار تهران فعالیت می‌کند.

پایگاه خبر ججین

علی اسماعیلی

در کارنامه اسماعیلی معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استانداری خراسان جنوبی، مشاورحقوقی معاونت طرح وبرنامه وقت وزارت کشور، مدیرکل ومشاور حقوقی استاندار استان سیستان وبلوچستان، دبیرستاد مبارزه باموادمخدر استان سیستان وبلوچستان، مشاوراستانداردرامور ایثارگران استانداری سیستان وبلوچستان، معاون مدیرکل حقوقی وزارت کشور، سرپرست دفتر هیئت رسیدگی به تخلفات اداری وزارت کشور، معاون حقوقی مرکز بازرسی وامور حقوقی وزارت کشور(مدیرکل حقوقی)، نماینده وزارت کشوردرکمیته حقوقی تدوین برنامه ششم توسعه، نماینده وزارت کشور در تدوین آیین نامه های قانون نظام صنفی و نماینده وزارت کشور درکمیسیون های مختلف دولت ومجلس دیده می‌شود.

پایگاه خبر ججین

سید جواد حسینی

‌سیدجواد حسینی نیز گزینه‌ای جدی برای استانداری سیستان و بلوچستان ‌است که سوابقی مانند حضور در آموزش و پرورش خراسان رضوی و فرمانداری مشهد و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌رضوی را در کارنامه خود دارد.

وی نیز چهره‌ای ملی در میان سایر گزینه‌ها محسوب می‌شود و ممکن است در نهایت حکم کلیدداری استانداری سیستان و بلوچستان  به نام وی بخورد.

پایگاه خبر ججین

انتهای پیام/ش

 

 

 

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.