جام ملت های فوتسال آسیا/ پیروزی پرگل ایران برابر چین

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا با نتیجه پرگل و اختلاف ۱۰ گل چین را شکست داد و شش امتیازی شد.

کد خبر : 60743
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1396 - 13:28

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ،  تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در چارچوب مرحله گروهی جام ملت های فوتسال آسیا برابر چین به میدان رفت و در نهایت این تیم را ۱۱ بر یک درهم کوبید.

این دیدار در حالی برگزار شد که شاگردان محمد ناظم الشریعه در دیدار قبلی خود با نتیجه پرگل ۱۴ بر صفر برابر میانمار قدرت خود را به رخ دیگر حریفان کشیده و ثابت کردند که تنها برای تکرار کسب عنوان قهرمانی راهی تایوان شده اند.

 

 

 

پایگاه خبر ججین

 

 

گل های ایران را در این دیدار حسین طیبی(دقیقه ۲ و ۱۳و ۳۷)، فرهاد توکلی(دقیقه ۱۰ و ۲۷)، مهدی جاوید(دقیقه ۱۰ و ۱۳)، محمد شجری(دقیقه ۱۴)، علی اصغر حسن زاده(دقیقه ۲۱ و ۲۳) و احمد اسماعیل پور (دقیقه۲۴) به ثمر رساندند.

تک گل چین نیز در دقیقه ۱۹ توسط یانگ بازیکن این تیم وارد دروازه ایران شد.

شاگردان محمد ناظم الشریعه با این پیروزی از دو دیدار خود صاحب شش امتیاز شدند و به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت هر عراق در صدر جدول گروه سوم قرار گرفتند. پیش از این دیدار تیم ملی عراق نیز که در دیدار اول خود چین را شکست داده بود، ۳ بر ۲ میانمار را شکست داد.
تیم ملی فوتسال ایران در گروه سوم با تیم های عراق، میانمار و چین همگروه است و در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی باید به مصاف عراق برود.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.