جاده ها در ۷ ماه ۷۵۶ قربانی گرفتند

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از جان باختن ۷۵۶ تن از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه امسال در حوادث رانندگی در این استان خبر داد .

کد خبر : 48862
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 10:53

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین “  ، این شمار فوت شده به دلیل حوادث رانندگی در هفت ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال۹۵ با ۷۲۷تن فوتی چهار درصد افزایش یافته است.
در این گزارش آمده است از کل جانباختگان حوادث رانندگی درهفت ماه سالجاری ۶۳۴تن مرد و۱۲۲ تن زن بودند.
همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است ،معابر درون شهری با ۵۵۱ مورد بیشترین فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند و پس از آن جاده های برون شهری با ۱۹۱مورد،معابر و جاده های روستایی با۷مورد قرار دارند و محل وقوع۷ مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.
در این گزارش تاکید شده است ،درمهرماه سالجاری نیز ۱۰۷ تن در حوادث رانندگی استان تهران جان باخته اند که از این تعداد۹۰تن مردو۱۷تن زن بودند.
به گزارش ایرنا، در هفت ماه سال گذشته (۱۳۹۵)در کشور ۱۰ هزار و ۲۵۷ تن در حوادث رانندگی، خود را از دست دادند که این شمار تلفات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۳۹۴) با شمار تلفات ۱۰ هزار و ۵۴۲ تن ۷ / ۲ درصد کاهش نشان می دهد.
در این مدت از کل تلفات حوادث رانندگی هفت هزار و ۹۸۲ تن، مرد و ۲ هزار و ۲۷۵ تن، زن بودند.
در هفت ماهه سال گذشته ۶ هزار و ۶۴۵ تن در مسیرهای برون شهری و ۲ هزار و ۸۱۶ تن در محورهای برون شهری بر اثر حوادث رانندگی ، جان باختند.
همچنین در این مدت ۷۶۶ تن در مسیرهای روستایی و ۳۰ تن هم در مسیرهای نامعلوم، فوت کردند.
براساس آمارهای موجود در این مدت، استان فارس با ۹۰۵، خراسان رضوی با ۷۳۸ و تهران با ۷۲۵ تن دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی بودند.
در این مدت ،استان های ایلام با ۸۰، کهکیلویه و بویراحمد با ۱۱۱ و خراسان جنوبی با ۱۳۲ کم ترین آمار تلفات را در این مدت داشتند.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.