ثبت نام ۳ هزار و ۴۴۱ نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌ غربی گفت: ۳ هزار و ۴۴۱ نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم در استان شرکت می‌کنند.

کد خبر : 60936
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 9:34

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، حافظ ابراهیمی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: آزمون کتبی این مسابقات در روز ۱۰ اسفند ماه برگزار شده و تعداد سه هزار و ۴۴۱ نفر در ۲۴ رشته به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: از این تعداد دو هزار و ۲۰۶ نفر خانم و یک هزار و ۲۳۵ نفر مرد هستند که از ساعت هشت و نیم روز یاد شده در رشته حفظ قرآن کریم رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: سایر گروه ‎ ها مثل گروه ترجمه و مفاهیم و گروه معارف و اهل‌بیت(ع)، پس از آزمون حفظ در ۱۷ شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آزمون کتبی قرآن کریم در ارومیه در محل هنرستان توحید و در خوی نیز در هنرستان شهید رجایی برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه آزمون شفاهی مسابقات قرآن نیز ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه برگزار می‌شود افزود: زمان آزمون خواهران هفدهم و آزمون آقایان هجدهم ماه آینده برگزار می‌شود.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بیشترین نفرات شرکت کننده از شهرستان ارومیه یک هزار و ۲۹۴ نفر است اظهار کرد: علاوه بر آن، بوکان با ۴۳۱، خوی با ۳۸۱ و میاندوآب با ۲۲۱ نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی افزود: امسال مسابقات سراسری قرآن کریم بدون محدودیت سنی و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.