تکرار پیروزی ناپلئونی برای آرژانتین

تیم ملی فوتبال آرژانتین با نتیجه یک بر صفر مقابل پاراگوئه به پیروزی رسید تا دومین برد ناپلئونی پیاپی خود را کسب کند.

کد خبر : 129944
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 9:59

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، بامداد امروز (سه‌شنبه) مسابقات فوتبال کوپا آمریکا پیگیری شد و تیم ملی آرژانتین با تک‌گل آلخاندرو گومز که در دقیقه ۱۰ و روی پاس دیدنی آنخل دی‌ماریا به ثمر رسید، پاراگوئه را شکست داد.

یاران لیونل مسی در بازی قبلی هم با نتیجه‌ای مشابه اروگوئه را از پیش رو برداشته بودند. حالا آرژانتین با هفت امتیاز از سه بازی خود در صدر جدول رده‌بندی گروه A مسابقات قرار دارد.

آرژانتین در مسابقه امروز هم مانند ۲ بازی پیشین موقعیت‌های گلزنی زیادی داشت اما آنها را از دست داد. این تیم در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول هم به یک گل دیگر رسید. این گل که با اشتباه مدافع پاراگوئه وارد دروازه خودی شده بود، از سوی داور آفساید اعلام شد.

در دیگر بازی امروز کوپا آمریکا، شیلی و اروگوئه به تساوی یک بر یک رسیدند. اردواردو وارگاس در دقیقه ۲۶ شیلی را در این بازی پیش انداخت اما آرتور ویدار در دقیقه ۶۶ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اروگوئه از شکست فرار کند.

در جدول رده‌بندی این گروه و پس از آرژانتین هفت‌امتیازی،‌ شیلی با ۵، پاراگوئه با ۲، اروگوئه با یک و بولیوی بدون امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم قرار دارند.

کوپا آمریکا بامداد پنجشنبه با مسابقات گروه B پیگیری می‌شود.

تکرار پیروزی ناپلئونی برای آرژانتین
 نبرد لوئیس سوارز و آرتورو ویدال ستاره‌های اروگوئه و شیلی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.