تعلیق تعدادی از کارکنان شرکت خدمات اول مخابرات همدان

صبح امروز -دوشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه- تعدادی از کارکنان شرکت خدمات اول مخابرات استان همدان در مقابل این شرکت تجمع کردند. بنا به گفته برخی، این تجمع به علت تعلیق تعدادی از کارکنان این شرکت صورت گرفته است.

کد خبر : 562312
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 - 7:01

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان در این رابطه گفت: شرکت مخابرات نمی‌تواند در موضوع تجمع کارمندان شرکت خدمات اول که پیمانکار شرکت مخابرات است، دخالت کند.

محمدعلی گرزین با بیان اینکه تجمع کارکنان شرکت خدمات اول به علت اختلاف با کارفرما بوده است، اظهار کرد: کارکنان شرکت خدمات اول در راستای مطالبات خود که مربوط به قبل از سال ۹۵ بوده، از کارفرمای خود شکایت کردند.

وی با تأکید بر اینکه با تجمع مشکل حل نمی‌شود، افزود: شرکت خدمات اول به تعدادی از کارمندان خود اعلام کرده که با آنها ادامه همکاری نمی‌دهد و امروز تعدادی از کارمندان این شرکت تجمعی داشتند که تصور می‌کنند با این روش مشکل حل خواهد شد که اینطور نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان درباره ورود این شرکت در این موضوع نیز تأکید کرد: این موضوع به مخابرات ارتباطی ندارد و ما اجازه ورود در این زمینه را نداریم.

پیمانکار از اجرای رأی سرباز زده و حاشیه ساخته

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: ۱۳۶ نفر از کارکنان شرکت خدمات اول مخابرات استان همدان در خواسته مطالبات گذشته خود دادخواستی داشتند که این موضوع در هیأت حل اختلاف اداره کار مورد بررسی قرار گرفت و رأی نیز به نفع کارکنان صادر شده است.

یوسف شعبانی با اشاره به اینکه پیمانکار از اجرای این رأی خودداری کرده است، ادامه داد: تجمع امروز کارکنان این شرکت به علت این است که در زمینه نحوه و چگونگی اجرای این رأی با پیمانکار دچار مشکل شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: پیمانکار از اجرای این رأی سرباز زده و حاشیه‌هایی ساخته که منجر به ایجاد تنش بین کارگر و کارفرما شده است.

وی با تأکید بر اینکه آراء صادر شده از سوی اداره کار لازم الاجراست، گفت: یا پیمانکار رأی صادره از سوی اداره کار را می‌پذیرد و اجرا می‌کند یا اینکه کارگران با گرفتن اجرائیه رأی را اجرا می‌کنند که در این مورد نیز ما به دنبال ایجاد تفاهم و سازش بین کارگر و کارفرما هستیم.

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.