تصادف قطار با پراید / سرنوشت مبهم زن جنایتکار

پرونده زن میانسال که پس از قتل همسر سابقش و در حال انتقال جسد او با هوشیاری راننده تاکسی شناسایی و دستگیرشده بود، برای بررسی وضعیت سلامت روانی‌اش به کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی ارسال شد.

کد خبر : 59692
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 9:09

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ،   مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اسلامشهر از مرگ زوج جوان اسلامشهری و کودک ۴۰ روزه آنها در اثرنشت گاز منواکسید کربن خبر داد.یوسف منطقی گفت: این زوج که ساکن منطقه «قائمیه»بودند به‌دلیل انتشار گاز منواکسید کربن ازطریق لوله بخاری غیر استاندارد جان خود را از دست دادند.

 

 

وی گفت: آتش‌نشان‌ها به محض اطلاع از این حادثه راهی محل مورد نظر شدند، اما متأسفانه دریافتند زوج جوان در خواب خفه شده بودند.اما نوزادشان علائم حیاتی داشت.به همین خاطرمأموران آتش‌نشانی بسرعت نوزاد را به بیمارستان منتقل کردند، اما متأسفانه اونیز به علت استنشاق گاز منواکسید کربن، در بیمارستان فوت کرد.

 

 

اعتراف به سرقت طلاهای ۲۵ زن

 

 

مرد جوانی که باچرب زبانی و فریب زنان سالخورده، طلاهای آنها را به سرقت می‌برد، با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد. سردار قادر کریمی- فرمانده انتظامی خراسان رضوی- گفت: این متهم که با کمین در کنار طلافروشی‌ها، طعمه‌هایش را شناسایی می‌کرد، به بهانه اینکه قصد دارد برای همسر تازه مسلمان شده‌اش طلا بخرد، از زن‌های ساده دل النگو، انگشتر، دستبند و گردنبند‌شان را گرفته و در چشم به هم زدنی نقشه سرقت‌هایش را عملی می‌کرد. سارق جوان که توسط کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد دستگیر شده است، تاکنون به ســـــرقت از ۲۵ زن سالخورده اعتراف کرده و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

 

 

دستگیری دزدان شب برفی

 

 

دزدان فرصت طلب که در خلوتی خیابان‌های سرد و برفی پایتخت راهی یک مجتمع تجاری در شرق تهران شده بودند، قبل از اجرای نقشه سرقت دستگیر شدند.سرهنگ کیانوش عزیزی- رئیس کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم- گفت: مأموران گشت حدود ساعت ۳ بامداد دوشنبه- دیروز- در خیابان شهرزاد به یک دستگاه پژو پرشیا پارک شده در مجاورت یک مجتمع تجاری مشکوک شدند و آنجا را به طورنامحسوس زیر نظر گرفتند. لحظاتی بعد دو جوان از خودرو پیاده شده و با قیچی و انبردست و سیم چین به جان قفل و نرده‌های مجتمع افتادند. مأموران با دیدن این صحنه بلافاصله وارد عمل شدند اما یکی از سارقان با دیدن آنها قمه‌ای از داخل خودرو برداشت و قصد حمله به سوی آنها را داشت که هردو درعملیات ضربتی دستگیر شدند. متهمان پس ازانتقال به کلانتری اعتراف کردند به علت سرمای هوا و خلوتی خیابان‌ها، نقشه سرقت از مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری را طراحی کرده بودند که ناکام ماندند.با این حال بازجویی‌های فنی ازآنها ادامه دارد.

 

 

سرنوشت مبهم زن جنایتکار

 

 

پرونده زن میانسال که پس از قتل همسر سابقش و در حال انتقال جسد او با هوشیاری راننده تاکسی شناسایی و دستگیرشده بود، برای بررسی وضعیت سلامت روانی‌اش به کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی ارسال شد.

 

 

عصر پنجشنبه ۷ اردیبهشت امسال، ساکنان خیابان ششم نیروی هوایی با شنیدن فریادهای یک راننده تاکسی به خیابان ریختند و با جسد مثله شده‌ای در یک پتو روبه‌رو شدند. با گزارش این موضوع به پلیس، زن میانسال که پس از افشای جنایت مخوفش، گوشه پیاده رو نشسته بود و گریه می‌کرد دستگیر شد و جسد چند تکه مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت.با حضور بازپرس کشیک قتل درمحل حادثه، تحقیقات جنایی کلید خورد. متهم به کارآگاهان گفت: شوهر سابقم همیشه مرا تحقیر می‌کرد. به‌خاطر همین اختلاف‌ها ۱۵ سال قبل از هم جدا شدیم.

 

 

اما بعضی اوقات به دیدنم می‌آمد تا اینکه از دخترم شنیدم پدرش اعتیادش را ترک کرده و از من خواست که دوباره با هم زندگی کنیم. اما هنوز چند روزی نگذشته بود که متوجه شدم او هنوز مواد مصرف می‌کند. آنجا بود که حس گذشته‌ام برگشت و به فکر انتقام افتادم. روز حادثه نیز به بهانه‌ای او را به خانه‌ام کشاندم و با ریختن دارو در غذایش، ابتدا بیهوش‌اش کرده و بعد با ضربات چاقو او را کشتم و سرش را از بدنش جدا کردم. برای اینکه بتوانم جسد را جابه‌جا کنم آن را داخل پتو گذاشتم و تاکسی دربست گرفتم، اما هنگام انتقال جسد دست جنازه شوهرم بیرون آمد و راننده متوجه شد.»

 

 

سپس این زن برای بررسی سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی انتقال یافت که با تأیید متخصصان پزشکی قانونی، متهم به‌دلیل مشکلات روحی شدید به بیمارستان روانی انتقال یافت. با توجه به اینکه وضعیت روانی این زن به‌ صورت قطعی مشخص نشده است به دستور بازپرس رضوانی از شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران، پرونده برای تعیین جنون متهم در زمان ارتکاب جرم به کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی انتقال یافت.

 

تصادف قطار با پراید

 

قطارشهری تهران – ورامین، خودرو سواری پراید را روی ریل راه‌آهن درهم کوبید. این حادثه که عصر یکشنبه در انتهای خیابان محمد آباد- محل استقرار یکی از سوزنبانی‌های مسیر راه‌آهن سراسری تهران، مشهد- با قطار شهری تهران – ورامین رخ داد،یکی از مسئولان راه‌آهن ورامین با تأیید این خبربه ایرنا گفت: در این حادثه خوشبختانه آسیب جدی به راننده خودرو وارد نشده است. ضمن اینکه تحقیق دراین باره ادامه دارد.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.