تصادف اتوبوس با کامیون ۱۵ کشته داد / دستگیری سارق قطعات خودرو / مصدومیت مرد میانسال در سقوط بالابر / دستگیری کلاهبردار ۲۶‌ساله / محموله کالای قاچاق به مقصد نرسید / رهایی ۶ زندانی محکوم به قصاص از چوبه دار

… به گفته پلیس، شرایط نامساعد جوی احتمالا عامل بروز حادثه بوده است.

کد خبر : 44938
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 - 7:48

 

 

 

 پایگاه خبری “ججین” 

 

رهایی ۶ زندانی محکوم به قصاص از چوبه دار

رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: ۶ زندانی محکوم به قصاص با تلاش شورای حل اختلاف مستقر در زندان از اجرای حکم رهایی یافتند.جمادی در گفت‌و‌گو با میزان از رهایی ۶ زندانی محکوم به قصاص خبرداد و گفت: در ۶‌ماهه نخست امسال ۶ زندانی محکوم به قصاص از اجرای حکم رهایی یافتند. وی توضیح داد: ۴ نفر از این زندانیان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند و آزادی ۲ زندانی دیگر نیز در دستور کار است.رئیس کل دادگستری بوشهر در ادامه بیان کرد: به زودی ۲ زندانی دیگر از زندان‌های استان با رضایت اولیای دم از مجازات قصاص رهایی می‌یابند. جمادی در ادامه افزود: شوراهای حل اختلاف می‌توانند نقش مهمی در صلح وسازش طرفین دعوی ایفا واز ورود پرونده‌های کیفری به مراجع قضائی جلوگیری کنند.

 

 

 

محموله کالای قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله دوربین چشمی و دستگاه DVR به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ محمد حسین بابا کلانی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده فائو که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. وی ادامه داد: در بازرسی از این تریلر مقدار ۳۲۲ کارتن دوربین چشمی و دستگاه DVR کشف شد که بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه پنج‌میلیارد ریال اعلام شده است. این مقام انتظامی افزود: در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد. فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری کلاهبردار ۲۶‌ساله

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری یک جوان ۲۶‌ساله به اتهام کلاهبرداری از فروشندگان خواربار در شهرهای مختلف خبر داد. حسن شیخ‌نژاد با اعلام خبر دستگیری کلاهبردار ۲۶ ساله، اظهار کرد: به دنبال شکوائیه واصله از دادسرا مبنی بر شکایت یکی از همشهریان در مورد خرید مقادیری مواد غذایی و عدم پرداخت وجه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی انتظامی شهرستان میاندوآب قرار گرفت. وی افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و پس از تحقیقات و با استفاده از شگردهای پلیسی، متهم ۲۶ ساله‌ای در این زمینه شناسایی و دستگیر شد.فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در تحقیقات تکمیلی انجام‌گرفته از متهم، تعداد پنج نفر مالباخته از شهرستان‌های میاندوآب، تبریز، مهاباد، سراب و اردبیل شناسایی شدند. وی تصریح کرد: اموال کلاهبرداری‌شده نیز به ارزش ۵۰۰‌میلیون ریال در یک انباری در یکی از شهرهای همجوار کشف و عینا تحویل مالباختگان شد.شیخ‌نژاد اظهار کرد: این فرد از طریق اینترنت فروشندگان خواربار را شناسایی و با تماس تلفنی و معامله و خرید مواد غذایی، از فروشنده درخواست می‌کرد که مواد غذایی را به محل فعالیت وی منتقل کنند و خود وی نیز پس از تحویل گرفتن اقلام، به بهانه‌های مختلف از پرداخت وجه امتناع می‌کرد.وی به فروشندگان توصیه کرد تا از فروش و تحویل اقلام به افراد ناشناس و کسانی که از طریق اینترنت آنها را شناسایی می‌کنند، خودداری کنند.

مصدومیت مرد میانسال در سقوط بالابر

سقوط بالابر یک فروشگاه مواد غذایی در میدان محمدیه تهران، مصدومیت یک کارگر ۵۵‌ساله را به دنبال داشت. پس از اطلاع‌رسانی حادثه سقوط بالابر به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه ۶۷ و گروه امداد و نجات یک این سازمان را در ساعت ۹ و ۵۱ دقیقه روز پنجشنبه به ضلع شمال غربی میدان محمدیه اعزام کرد. علی عباس‌زاده رئیس ایستگاه۶۷ آتش‌نشانی که به همراه آتش‌نشانان در محل حادثه حاضر شده بود، در این مورد ابراز داشت: در یک مغازه عمده‌فروشی مواد غذایی، یکی از کارکنان فروشگاه با استفاده از یک دستگاه بالابر دست ساز مشغول جابه‌جایی مواد غذایی از طبقه همکف به قسمت زیرزمین بود که به یکباره بالابر سقوط کرده و این مرد حدودا ۵۵‌ساله به طبقه منفی یک سقوط کرد. وی در ادامه گفت: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق بالابر را قطع کردند و پس از ایمن سازی محل حادثه، این مرد میانسال را با به‌کارگیری تجهیزات مخصوص و برانکارد به سطح زمین منتقل کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.رئیس ایستگاه آتش‌نشانی اضافه کرد: این مرد که از ناحیه پا و کمر دچار مصدومیت شده بود، سریعا به وسیله آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. عباس‌زاده با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در حال بررسی است، تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی در پایان این عملیات برای پیشگیری از وقوع حوادث دیگر، تذکرات ایمنی لازم را به کارگران و مالک گوشزد کردند.

دستگیری سارق قطعات خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان‌وبلوچستان از دستگیری یک سارق و سه مالخر قطعات خودرو و کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ ابراهیم ملاشاهی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در شهرستان زاهدان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی سوابق سارقان سابقه دار موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای و سه مالخر در این رابطه شدند و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند. سرهنگ ملاشاهی در ادامه تصریح کرد: سارق پس از تحقیقات پلیسی و روبه‌رو شدن با ادله و مستندات به ۲۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و فروش آنها به سه مالخر دستگیر شده، اعتراف کرد. ملاشاهی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان بیان داشت: سارق پس از سرقت خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی قطعات خودرو را اوراق کرده و به سه مالخر دستگیر شده به فروش می رساند. رئیس پلیس آگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان با تجهیز خودرو خود به وسایل ایمنی از سرقت خودرو خود جلوگیری کنند.

 

 

 

تصادف اتوبوس با کامیون ۱۵ کشته داد

تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک کامیون باری در مرکز روسیه ۱۵ کشته برجا گذاشت. پلیس منطقه ماری‌ال روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد: این حادثه عصر پنجشنبه در یوشکا اولا مرکز‌جمهوری ماری ال و ۷۶۵ کیلومتری شرق مسکو رخ داده است. به گزارش بیزینس اینسایدر، مقامات محلی اعلام کردند که چهار نفر از مصدومان نیز در بیمارستان بستری هستند و حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است. به گفته پلیس، شرایط نامساعد جوی احتمالا عامل بروز حادثه بوده است.

 

 


telegram.me/jajinnews

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.