تشکر لاریجانی ازسخنان صریح روحانی در سازمان ملل

رییس مجلس شورای اسلامی از سخنان روشنگرانه و صریح رییس جمهوری در سازمان ملل که پاسخ درخوری به سخنان وهم آلود و پوچ رییس جمهوری آمریکا بود، تشکر کرد و گفت: آقای ترامپ باید بدانید ملت ایران حدود ۴۰ سال است با خوشحالی و استواری حکومت دست نشانده شما را نابود و دموکراسی را جایگزین آن کردند، شما ظاهرا نیم قرن از حوادث دنیا عقب هستید.

کد خبر : 34469
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 - 5:48

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی افزود: آقای ترامپ نفهمید و به نظر می رسد با سطح فکر او نخواهد فهمید که دنیا تغییر کرده است و ملت ها بیدار شده و به خوبی دریافته اند ایران پس از انقلاب به رغم همه دسیسه های شرق و غرب با اتکا به مجاهدت ملت توانست اهداف انقلابی خود را محقق کند.
وی تصریح کرد: کشوری که زمانی انگشت نمای ‍ژاندارمی آمریکا در منطقه بود به ملتی سرافراز با آرمان های آزادیخواهانه بدل شد، این حادثه مهم را سایر ملل مشاهده و آن را درک کردند.
رییس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: لذا نوعی بیداری و هوشیاری سیاسی در ملل اسلامی به وجود آمده است که با لاف زنی های توخالی امثال ترامپ تغییر نمی کند.
لاریجانی یادآور شد: آقای ترامپ حکومت ایران را دیکتاتوری خوانده است و آرزو کرده یکبار دیگر شرایط تغییر کند و مردم ایران خوشحال و در رفاه باشد که قاعدتا مقصودشان تکرار حکومت دست نشانده آمریکا است که بار دیگر مردم را خوشحال کند.
وی ادامه داد: آقای ترامپ باید بدانید ملت ایران حدود ۴۰ سال است با خوشحالی و استواری حکومت دست نشانده شما را نابود کردند و دموکراسی را جایگزین آن کردند، شما ظاهرا نیم قرن از حوادث دنیا عقب هستید.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.