تشریح علت صدور قبض ۲۲ میلیون تومانی برای مشترک روستایی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان درخصوص صدور قبض ۲۲ میلیون تومانی برای یک مشترک روستایی، گفت: علت صدور قبض میلیونی برای این مشترک، نشت آب به دلیل ترکیدگی لوله منزل آن شخص بوده است.

کد خبر : 37298
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 13:20

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، سید مصطفی هاشمی  با بیان اینکه مشترک از نشتی آب در منزلش مطلع نبوده و قبض برای اطلاع او از مشکل به وجود آمده صادر شده است، اظهار کرد: طبق قانون در طول سال فقط یکبار در مواردی که بر اثر نشت آب از تأسیسات مشترک، آبی هدر برود، مشمول پرداخت هزینه قبض نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هزینه‌ای از این شخص دریافت نمی‌شود، افزود: درحال پیگیری قضایی از فردی که خارج از وظیفه و بدون اطلاع از علت این قبض، عکس آن را برداشته و به دروغ اعلام کرده که فقط ۴ نوبت آب لوله کشی به این روستا اختصاص داده می‌شود و آن را در فضای مجازی منتشر کرده هستیم.

هاشمی با بیان اینکه امسال مشکل خاصی در تأمین آب روستای حسین آباد عاشوری بهار وجود نداشت، افزود: این روستا دارای دو حلقه چاه دستی برای تأمین آب بوده و خوشبختانه مشکل حاد سال‌های قبل رفع شده است.

وی با اشاره به اینکه در فکر رفع مشکل کمبود آب این روستا هستیم، خاطرنشان کرد: با اجرای خط انتقال ۳ تا ۴ کیلومتری یک چشمه به این روستا باهمکاری شورا و دهیار،  به ظرفیت تأمین آب این روستا اضافه شده است. با لایروبی ، کف‌کنی و بهسازی چاه‌های موجود این روستا بخشی از مشکلات آب حل شده است. با رایزنی با شورای اسلامی درصدد واگذاری یک حلقه چاه دیگر برای این روستا نیز هستیم.

 

 


 

telegram.me/jajinnews

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.