تسای بارسلونا و رئال/ صعود پاری سن ژرمن در وقت های اضافی/ صدرنشینی منچستر در لیگ جزیره

رئال مادرید و بارسلونا در نوکمپ به تساوی رضایت دادند تا بازی برگشت آنها در خانه کهکشانی‌ها تعیین‌کننده یکی از فینالیست‌های جام حذفی اسپانیا باشد.

کد خبر : 94616
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 22:02

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا به تساوی یک بریک رضایت دادند.

نیمه اول بازی ورزشگاه «نوکمپ» با گل واسکس در دقیقه ۶ یک بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید اما بارسلونا با تهاجمی‌تر کردن تیمش در دقیقه ۵۷ توسط مالکوم به گل تساوی دست یافت. این بازیکن در اولین تجربه ال‌کلاسیکو گلزنی کرد. در ادامه بازی متعادل شد و در نهایت ورود مسی به بازی در دقیقه ۷۰ هم تاثیری در نتیجه نگذاشت. به این ترتیب با تساوی یک بریک، تعیین سرنوشت به بازی برگشت در زمین رئال مادرید موکول شد.

 

پاری‌سن‌ژرمن در وقت‌های اضافه صعود کرد

مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فرانسه با صعود دشوار تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به جمع ۸ تیم برتر این جام پیگیری شد.

فوتبال جهان|پاری‌سن‌ژرمن در وقت‌های اضافه صعود کرد

این تیم در پایان وقت‌های اضافه بازی در زمین تیم گمنام «ویل‌فرنچ» به برتری ۳ بر صفر رسید. ۲ تیم در پایان ۹۰ دقیقه قانونی به تساوی بدون گل رسیدند. تیم اول پاریس با گل‌های دراکسلر در دقیقه ۱۰۲،  دیابی در دقیقه ۱۱۳  و کاوانی در دقیقه ۱۱۹ در پایان ۱۲۰ دقیقه به برتری ۳ بر صفر رسید و به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فرانسه راه یافت.

 

منچسترسیتی در بندر لیورپول صدر جدول را از تیم کلوپ پس گرفت

فوتبال جهان|منچسترسیتی در بندر لیورپول صدر جدول را از تیم کلوپ پس گرفت

تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری ۲  بر صفر در زمین اورتون در بازی هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، صدر جدول را از لیورپول گرفت.

لاپورته در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول و ژسوس در دقیقه ۷+۹۰ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند تا این تیم با یک بازی بیشتر و تفاضل گل بهتر، صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را از لیورپول و یورگن کلوپ  پس بگیرد.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.