تریلی حامل ۴۰ کیلوگرم هروئین در ارومیه توقیف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ارومیه، خبر داد.

کد خبر : 723335
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1402 - 7:33

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر اظهارکرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر از خبری پیرامون حمل موادمخدر توسط یک دستگاه تریلی و حرکت در محور “ارومیه ـ سلماس”، مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند تریلی مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی توقیف و مورد بازرسی قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از تریلی توقیفی، ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر مصمم است، بنابراین همراهی شهروندان یکی از ابزارهای مهم در این زمینه می باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا یک دستگاه تریلی و یک دستگاه پژو پارس توقیف و ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

 


 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.