ترکیب احتمالی پرسپولیس و ذوب آهن

شاگردان برانکو مثل همیشه با کمبود نفرات به مصاف ذوب آهن می‌رود.ذوب اهن با کمی تغییرات نسبت به بازی قبل به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

کد خبر : 90434
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 - 7:03

 

به گزارش پایگاه خبری ججین، پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن است تا دیدار معوقه هفته یازدهم خود مقابل این تیم را برگزار کند.

در این دیدار دست برانکو نسبت به بازی قبل با ماشین سازی باز تر است چرا که کامیابی‌نیا با پشت سر گذاشتن محرومیت و مصدومیت خود به این بازی خواهد رسید و یک بازیکن بیشتر در اختیار دارد ولی همچنان کمبود نفرات در این تیم مشهود است و تعدادی از بازیکنان مجبورند در پست‌های غیر تخصصی به کار گرفته شوند.

در این دیدار علاوه بر بیرانوند که مثل همیشه گلر یک پرسپولیس است، خط دفاع با همان چینش بازی قبلی به میدان خواهد رفت. به این صورت که سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در پست اصلی خود به عنوان مدافعین میانی بازی خواهند کرد و در پست دفاع راست و چپ که بازیکن تخصصی وجود ندارد به ترتیب آدام همتی و محسن ربیع‌خواه ایفای نقش می‌کنند.

دو هافبک رو به عقب پرسپولیس در این بازی کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی هستند و با بازگشت کمال به ترکیب اصلی این زوج موفق دوباره در ترکیب سرخپوشان شکل می‌گیرد. هافبک‌های هجومی پرسپولیس هم مثل همیشه بشار رسن و امید عالیشاه هستند.

در خط حمله هم زوج همیشگی علیپور – منشا به میدان خواهند رفت.

ذوبی‌ها به تازگی علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند ولی در دو بازی قبلی با او به یک شکست و یک تساوی بسنده کرده و تا کنون بردی به دست نیاورده‌اند.

ذوبی‌ها در این بازی رحیم زهیوی را در اختیار ندارند و این بازیکن به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده است ولی به جز او زبیر نیک نفس و ارسلان مطهری که مصدومیت جزئی داشتند به این بازی رسیدند، هرچند بعید است در ترکیب اولیه جایی داشته باشند.

در دروازه ذوب آهن مثل همیشه رشید مظاهری ایفای نقش می‌کند و عارف غلامی و هادی محمدی دو مدافع میانی این تیم هستند. مسعود ابراهیم‌زاده در سمت چپ و میلاد فخرالدینی در سمت راست حضور خواهند داشت.

ذوبی‌ها در این دیدار با سیستم ۱-۴-۱-۴ که در حمله به ۳-۳-۴ تبدیل می‌شود بازی خواهند کرد به این صورت که بوحمدان تک هافبک دفاعی این تیم خواهد بود و قاسم حدادیفر و محسن مسلمان دو هافبک رو به جلوی این تیم خواهند بود.

در کناره‌ها در سمت راست محمدرضا حسینی که به دلیل مصدومیت جزئی بازی قبل تا دقایق پایانی استراحت کرده بود به احتمال زیاد به ترکیب برمی‌گردد ولی نفر سمت چپ و همچنین مهاجم نوک این تیم دقیقا مشخص نیستند.

گزینه‌ محتمل در اینجا حضور ادی هرناندز در نوک خط حمله و انتقال حبیب‌زاده به سمت چپ است و احتمال دوم حضور حبیب‌زاده در نوک و محمدرضا عباسی در سمت چپ خواهد بود.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.