ترکیب احتمالی تیم های استقلال و پرسپولیس

شفر با یک ترکیب متعادل در فاز دفاع و حمله تیمش را به دربی می‌فرستد.برانکو با ترکیب مطمئن همیشگی خود پای در دربی خواهد گذاشت.

کد خبر : 65164
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 12:29

 

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین”  ،  استقلال در شرایطی که توانسته با هدایت شفر خودش را پله پله در جدول بالا بکشد و تا رتبه سوم بیاید و پس از ۲ پیروزی ارزشمند مقابل الهلال و فولاد خوزستان، با آمادگی کامل روحی و فنی به مصاف رقیب دیرینه خود می‌رود.

در این بازی با توجه به محرومیت سید حسین حسینی، رحمتی وظیفه حراست از دروازه آبی‌ها را بر عهده خواهد داشت. گلر استقلال با استفاده از تجربه خود می‌تواند برگ برنده آبی‌ها درون دروازه باشد و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو خواهد بست.

در خط دفاع با توجه به غیبت منتظری و پادوانی، زوج چشمی – حسینی ایفای نقش خواهد کرد و سمت راست هم مثل همیشه در اختیار وریا غفوری است.

در سمت چپ خط دفاعی آبی‌پوشان ابهام وجود دارد ولی با توجه به مصدومیت نورافکن احتمالاً میلاد زکی‌پور برای آبی‌پوشان به میدان خواهد رفت.

هافبک دفاعی استقلال مثل همیشه امید ابراهیمی است و در کنار او فرشید باقری ایفای نقش می‌کند. یک خط جلوتر از آنها هم سرور جپاروف و داریوش شجاعیان قرار دارند تا طراحی حملات استقلال را بر عهده داشته باشند.

در خط حمله آبی‌ها هم با حضور فرشید اسماعیلی و مامه تیام تشکیل خواهد شد.

 

ترکیب احتمالی استقلال در دربی به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و مامه تیام

 

پرسپولیس در شرایطی در دربی به میدان می‌رود که با توجه به احتمال قهرمانی این تیم در پایان بازی در شرایطی ویژه و خاص قرار دارد و جشن قهرمانی پس از دربی اتفاقی بی‌سابقه است که می‌تواند رخ دهد.

برانکو که دوست دارد با دبل کردن استقلال شفر جام را بالای سر ببرد، تلاش می‌کند بهترین ترکیب مممکن را به مصاف رقیب دیرینه بفرستد.

در دروازه سرخپوشان در این بازی مثل همیشه علیرضا بیرانوند ایفای نقش می‌کند و این بازیکن که دیدار قبل را استراحت کرده است، در تلاش است تا با درخشش در این بازی انتقاداتی که بعد از بازی با السد متحمل شد را از روی دوش خود بردارد.

در مرکز خط دفاعی سرخپوشان مثل همیشه سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده ایفای نقش می‌کنند و محمد انصاری هم در دفاع چپ ایفای نقش خواهد کرد. در سمت راست نسبت به بازی کردن ماهینی یا محرمی ابهام وجود دارد ولی شانس بیشتر با ماهین است.

در صورت انتقال ماهینی به خط دفاعی، مثل همیشه زوج کامیابی‌نیا – ربیع‌خواه در خط هافبک دفاعی سرخپوشان حضور خواهند داشت.

یک خط جلوتر هم سرخپوشان مثل همیشه از حضور فرشاد احمدزاده در سمت راست و وحید امیدی در سمت چپ سود می‌برند.

علی علیپور و گادوین منشا هم دو مهاجم پرسپولیس در این بازی خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی:

علیرضا بیرانوند – حسین ماهینی – شجاع خیلی‌زاده – جلال حسینی – محمد انصاری – کمال کامیابی‌نیا – محسن ربیع‌خواه – فرشاد احمدزاده – وحید امیری – گادوین منشا – علی علیپور

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.