ترجمه اولین جلد مجموعه «آوای اژدهایان» چاپ شد

ترجمه اولین جلد از مجموعه فانتزی «آوای اژدهایان» نوشته جن لیونز توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

کد خبر : 108791
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 9:35

پایگاه خبر ججین

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، اولین جلد از مجموعه «آوای اژدهایان» نوشته جن لیونز به‌تازگی با عنوان «ویرانگر شاهان» با ترجمه هادی امینی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مجموعه «آوای اژدهایان»، رمان‌های حماسی و فانتزی جن لیونز را شامل می‌شود. لیونز نویسنده آمریکایی گروه سنی نوجوانان است و «ویرانگر شاهان» اش در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است.

داستان‌های این‌مجموعه درباره نوجوانی یتیم هستند که در جلد اول، مخاطب متوجه می‌شود این‌نوجوان در محله‌ای فاسد بزرگ شده و از راه دزدی زندگی می‌کند. او همراه پدرش که خواننده‌ای دوره‌گرد است، این‌سو و آن‌سو می‌رود و در بخشی از داستان، ناگهان خود را در میانه نبردی می‌بیند که چندهزار سال قدمت دارد. در این‌نبرد خیر و شر مشغول مبارزه‌اند و نوجوان قصه با رویدادهایی روبر می‌شود که برایش شگفت‌انگیز و غیرقابل باور هستند. او با حقایقی روبرو می‌شود که از قوه تخیلش هم بالاتر هستند.

نوجوان یتیم و دزد ابتدای داستان، پس از ورود به حیطه نبرد باستانی، باید تعلیم ببیند و خود را برای حفظ سرنوشت یک امپراتوری، حیات بشر، دنیا و خوبی آماده کند…

این‌کتاب با ۸۳۸ صفحه و قیمت ۱۲۰ هزار تومان منتشر شده است.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.