تراکتور با شکست پیکان به رده سوم جدول رسید/ آتش‌بازی بازی نفت آبادان در آخرین بازی نیم‌فصل

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و تراکتور تبریز با پیروزی شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید.

کد خبر : 110049
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 16:01

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان و تراکتور تبریز در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم تراکتور به پایان رسید.

در این بازی جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه ۵۲ (از روی نقطه پنالتی) و شهریار مغانلو در دقیقه ۷۸ برای پیکان و ساسان انصاری در دقیقه ۵۳ و مسعود شجاعی در دقایق ۶۲ و ۷۸ (از روی نقطه پنالتی) برای تراکتور گلزنی کردند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که اشکان دژاگه در دقیقه ۸۱ یک پنالتی را برای سرخپوشان تبریزی از دست داد.

پیام حیدری قضاوت بازی پیکان – تراکتور تبریز را بر عهده داشت. او در این بازی به اشکان دژاگه و مهدی تیکدری از تیم تراکتور کارت زرد نشان داد.

شاگردان ساکت الهامی با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در این هفته‌ها،‌ ۳۰ امتیازی شدند و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کردند. تیم پیکان هم با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

 

سپاهان بالاخره باخت؛ پرسپولیس قهرمان شد

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر ۲ تیم میزبان به پایان رسید تا سپاهان که تاکنون در فصل جاری لیگ برتر طعم باخت را نچشیده بود, بالاخره شکست را تجربه کند.

گل‌‌های این بازی را عیسی آل‌کثیر (۷) محمد قریشی (۵۲), محمد اهل شاخه (۷۲) و طالب ریکانی (۸۱)  برای صنعت نفت و سجاد شهباززاده (۲۸) و محمدرضا حسینی (۴۱) برای سپاهان به ثمر رساندند.

صنعت نفت با پیروزی در آخرین بازی نیم‌فصل اول, ۳۰ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور و با قرار گرفتن در رده چهارم جدول به کارش پایان داد. سپاهان نیز با این شکست نتوانست جای پرسپولیس را در صدر جدول بگیرد و در رتبه دوم باقی ماند. بنابراین پرسپولیس با این نتیجه و ۳۴ امتیاز قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر شد.

قضاوت بازی صنعت نفت – سپاهان برعهده علی بای بود که این داور به محمد اهل شاخه و محمود مطلق‌زاده از صنعت نفت آبادان و محمدرضا حسینی و مهدی کیانی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.