ترامپ و عافیت طلبان خارج‌نشین برای ما دایه‌های بهتر از مادرنیستند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ترامپ و عافیت طلبان خارج نشین برای ما دایه های بهتر از مادر نیستند، بلکه برای پاره پاره کردن دندان تیز کرده اند.

کد خبر : 53787
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1396 - 7:37

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر،محمدرضا حیدری صبح دوشنبه در یازدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی  مشهد که در تالار شهر برگزار شد اظهار کرد: مدیریت شهری ️یکی از مسیرهایی است که مردم می توانند با رای خود انتخاب کنند.

وی افزود: ️مردم با مشاهده دیدگاه های متفاوت در فضایی آزاد به نگاه نزدیک تر به خود رای می دهند و شورای شهر و روستا مشروعیت خود را از مردم دریافت می کند و این تفاوت ها است که مردم را به این نتیجه می رساند که رای بدهند و اگر تفاوتی وجود نداشته باشد دلیلی برای انتخاب نیست.

رئیس شورای اسلامی مشهد با تاکید به اینکه ️ما متفاوتیم و باور داریم تقویت نهادهای مدنی و توسعه آنها می تواند جامعه را ارتقا دهد لذا در این روش دیدگاه خود را بیان کردیم گفت: ️ما متفاوتیم چون معتقدیم دختران و پسران جوان ما در کنار هم در نشست ها و مجامع عمومی اگر کنار هم قرار بگیرند شئونات حاکم را رعایت می کنند. ما متفاوتیم چون سرمایه گذار را زالو صفت نمی دانیم بلکه مجاهدی می بینیم که برای ارتقای اقتصاد جامعه تلاش می کند. ما متفاوتیم چون معتقد به رعایت حقوق شهروندی و حریم خصوصی اشخاص هستیم.

وی ادامه داد: ️ما متفاوتیم چون در شهر امام رئوف و مهربانی رواداری فرهنگی و دفاع از اقلیت های دینی و مذهبی را بر خود لازم می دانیم. ️ما متفاوتیم چون نیمی از پیکره جامعه را که زنان هستند را محدود نمی کنیم و به حقوق آنها قائل هستیم. ️ما متفاوتیم اما غیر نیستیم، باطل نیستیم، ️به اصول پایبندیم و در جمع ما چهره های فداکاری چون دکتر ودیعی، حسینی پویا، نوروزی و موحدی زاده که در عرصه انقلاب بوده اند، داریم.

حیدری ابراز کرد: ️برادران و خواهرهایی داریم که برادران خود را با دست خود به خاک سپردند و با آنها عهد بستند که پای آرمان هایشان بمانند. ️متخصصان و اساتیدی در جمع داریم که دل در گرو رشد و توسعه جامعه دارند و از افتخارات علمی جامعه دانشگاهی مشهد هستند.

وی تاکید کرد: آقایان نگران نباشند ما متفاوتیم اما به اصول پایبندیم. ️اصل ششم قانون اساسی عنوان می کند در جمهوری اسلامی کشور باید با اتکا به رای مردم باشد. ️همچنین در قانون اساسی آمده است تجمع بدون حمل سلاح ازاد است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: ️همه این موارد حاکی از آن است که در اصل مردم سالاری دینی نقش مردم بسیار مهم است و تقویت نهادهای مدنی از تجربیات خوب است و مردم باید آموزش ببینند که مطالبات خود را چگونه مطرح کنند و با این اساس مطالبات مردم به کف خیابان ها کشیده نمی شود و در نتیجه به تخریب اموال عمومی منجر نخواهد شد.

وی گفت: ️جایگاه مردم در آموزه های دینی و قانون اساسی مشخص و روشن است و نهادهای مدنی مغایرتی با آموزه های دینی ما ندارد. ️در باب اتفاقات روزهای اخیر معتقدیم ضمن توجه به اصول قانون اساسی باید از ظرفیت های قانونی برای شکل گیری نهادهای مدنی استفاده کنیم تا اقشار مردم بتوانند خواسته ای خود را از نگاهی منطقی به سمع مسئولین برسانند.

حیدری بیان کرد: تغییر های سریع به نفع جوامع نیست و ما نیز جز استفاده از تجربه های مفید راهی نداریم و در راستای تکالیفمان به نقش خود عمل می کنیم.

وی ️در خصوص وضع موجود گفت: آقای ترامپ و بن سلمان و جنایتکارانی که در حساس ترین زمانی که دنیا با ما در جنگ بود  و عافیت طلبان خارج نشین برای ما دایه های بهتر از مادر نیستند ،دندان تیز کردند برای پاره پاره کردن. ️در این وضع باید به دولت کمک کنیم تا شرایط سپری شود، بر اساس آمارهای جهانی دولت در آستانه شتاب اقتصادی است و با تدوین برنامه ها در راه رسیدن به رشد اقتصادی بالای پنج درصد است.

رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: ️بعضی تحلیل ها و نظرات در مورد چگونگی شروع اعتراضات از مشهد وجود دارد که از استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت انتظار داریم اطلاعات لازم را در اختیار افکار عمومی قرار دهند.

 

 

 

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.