تحقیقات تروریستی از پسربچه سندروم داون!

آنها می‌گویند او تروریست است. این مسئله بسیار احمقانه است و کاملا نشان دهنده تبعیض است.

کد خبر : 47631
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 5:53

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، یک معلم جانشین در تگزاس آمریکا برای انجام تحقیقات تروریستی علیه یک پسربچه ۶ ساله مسلمان مبتلا به سندروم داون با پلیس تماس گرفت.
به گزارش روزنامه ایندیپندنت، پس از اینکه محمدسلیمان ۶ ساله بارها کلمات «الله» و «بووم» (صدای انفجار) در کلاس درس تکرار کرد، معلم با پلیس تماس گرفت و ماموران پلیس پس از این تماس تلفنی تحقیقات خود را آغاز کردند.
این در حالی است که والدین محمدسلیمان مدعی شدند که چنین مسئله‌ای درست نبوده زیرا وی نمی‌تواند به هیچ وجه صحبت کند و توانایی ذهنی او در حد یک کودک یک ساله است.
پدر این پسربچه اعلام کرد: زمانی که خانواده توسط پلیس و نیروهای خدمات اجتماعی مورد بازجویی قرار گرفتند شوکه شدند.
ماهرسلیمان گفت: این سه تا چهار هفته اخیر سخت‌ترین دوران زندگی من بوده است. همسر و کودکانم‌گریه می‌کنند و من می‌گویم که همه چیز خوب می‌شود.محمد به هنگام تولد دچار سندروم داون کروموزم ۲۱ بوده است.
وی دائما نیاز به مراقبت دارد.او افزود: آنها می‌گویند او تروریست است. این مسئله بسیار احمقانه است و کاملا نشان دهنده تبعیض است.
اداره پلیس تگزاس اعلام کرد که تحقیقات لازم انجام شده و دیگر لزومی برای اقدامات بیشتر وجود ندارد. با این حال اداره خدمات حفاظت از کودکان منطقه اعلام کرده تحقیقات همچنان در حال انجام است.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.