تحقیر ملی پوشان فرنگی کار خوزستانی در فرودگاه اهواز

مربی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: کشتی گیران خوزستانی در بازگشت از مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، در نهایت بی مهری مسئولان، وارد خوزستان شدند.

کد خبر : 540710
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402 - 7:39

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا، لقمان رضایی عصر  امروز ضمن انتقاد از شرایط پیش آمده در عدم استقبال از قهرمانان کشتی فرنگی کشور در فرودگاه اهواز، گفت: پویا دادمرز و ایمان محمدی بعد از کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در کشور قزاقستان، غریبانه و مانند دو مسافر معمولی و بدون هرگونه استقبال و حضور یک مسئول استانی وارد فرودگاه اهواز شدند و از آنجا با ماشین های خطی به طرف شهر مظلوم ایذه حرکت کردند.

این مربی المپیکی افزود: این در حالی است که همین شرایط در ایذه نیز اتفاق افتاده و نه از مدیران سیاسی شهر و نه از مدیران ورزشی خبری نبود. آیا این قهرمانان اشتباها در ایذه متولد شده اند، یا مسئولین سیاسی و ورزشی این شهر به اشتباه در این جایگاه قرار گرفته اند؟! یکی به ما بگوید جای کدام یک از این دو اشتباه است.

این مربی و استعدادیاب کشتی ایران ضمن درخواست از استاندار خوزستان برای ورود جدی به این موضوع  ادامه داد: در تمام دنیا قهرمانان را به عنوان الگوهای جامعه گرامی می دارند و در کمال ناباوری در اینجا تحقیر می کنند. این اتفاق در هر کجای دنیا رخ میداد کمترین برخورد ممکن، کنار گذاشتن و اخراج مدیران و مسئولین خاطی بود، مردم شریف شهرستان ایذه بدون شک از استاندار خوزستان درخواست دارند تا با ورود جدی به این اتفاق توهین آمیز، جلوی رشد ناامیدی و یاس قهرمانان را در این شهر بگیرد.

لقمان رضائی گفت: مسئولینی که در شهرستان ایذه به جای پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی به فکر ایجاد شرایط استخدام خود در دولت هستند در مقابل رشد کشتی این شهر سنگ اندازی می کنند و چه بسا از قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران ناراحت هم باشند.

او تصریح کرد: با توجه به شرایطی که برای کشتی این شهر در حال پیش آمدن است و تلاش هایی که در جهت به انزوا کشاندن کشتی در این شهر می شود،  آینده روشنی برای این رشته پرطرفدار در ایذه متصور نیستم.

 


 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.