تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد به دلیل حادثه واژگونی اتوبوس

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد در اعتراض به حادثه واژگونی اتوبوس این دانشگاه و مرگ تعدادی از هم‌دانشگاهیانشان تجمع کردند.

کد خبر : 91921
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 9:06

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، جمعی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از دقایقی پیش مقابل در ورودی این واحد در اعتراض به سانحه واژگونی اتوبوس تجمع کردند.

دانشجویان با سر دادن شعارهایی از جمله ، “مسئول بی‌لیاقت استعفاء استعفاء” و “مسئول بی‌کفایت کجایی کجایی؟” خواستار پاسخگویی و حضور مسئولان در این میان دانشجویان هستند.

دانشجویان همچنان با خواندن سرود یار “دبستانی من” همچنان به تجمع خود ادامه می‌دهند.

یکی از دانشجویان معترض گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد برای عزاداری و درخواست برای پاسخگویی مسئولان دانشگاه دور هم جمع شده‌اند. ما همچنین خواستار استعفای مسئولانی هستیم که باعث  مرگ تعدادی از دانشجویان شدند.

وی ادامه داد: ما کلاس‎هایمان را تعطیل و در اینجا تجمع کرده‌ایم و منتظریم مسئولان بیایند و رابطه با این حادثه به ما پاسخ بدهند. این تجمع به هیچ وجه سیاسی نیست و فقط دانشجویان درخواست پاسخگویی دارند.

در حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه واحد علوم تحقیقات در محوطه این دانشگاه، تعداد ۸ دانشجو، پدر یکی از آنها و راننده اتوبوس جان خود را از دست دادند و ۲۶ دانشجوی دیگر نیز مصدوم شدند.

1

 

 

5

 

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.