تام هنکس برنده ۲ تمشک طلایی ۲۰۲۳ شد/ معرفی بدترین‌های هالیوود

با انتخاب برندگان جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۳، بدترین‌های هالیوود در سالی که گذشت معرفی شدند.

کد خبر : 462680
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 9:32

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، تام هنکس، موربیوس و «بلوند» از جمله بزرگترین بازندگان سال هالیوود بودند.

در چهل و سومین دوره اهدای جوایز تمشک طلایی که به صورت مجازی برگزار شد «الویس»، «موربیوس» و «بلوند» هر یک با دریافت ۲ جایزه طلایی برای بدترین‌ها، شناخته شدند.

در حالی که آستین باتلر در فهرست رقابتی اسکار جای دارد، هم‌بازی وی تام هنکس در فیلم «الویس» که در نقش سرهنگ پارکر ظاهر شده جایزه بدترین بازیگر مرد مکمل سال را برد. وی هم‌زمان برای بازی در نقش پدر ژپتو در «پینوکیو» هم نامزد بدترین بازیگر مرد سال بود. وی همچنین به عنوان بدترین زوج سینمایی با چهره گریم‌شده‌اش در «الویس» و نیز برای لهجه خیلی بدش هم بدترین شناخته شد.

فیلم «بلوند» ساخته اندرو دومینیک هم در حالی که برای بازی آنا دآرماس در نقش مرلین مونرو تحسین شده و این بازیگر در فهرست نامزدهای اسکار است، ۲ جایزه بدترین فیلم و بدترین فیلمنامه را برد. در بخش بدترین فیلم دیگر رقبای این فیلم «پینوکیوی دیزنی»، «خاکسپاری خوب»، «دختر پادشاه» و «موربیوس» بودند.

در همین حال جرد لتو برای بازی در فیلم «موربیوس» به عنوان بدترین بازیگر مرد شناخته شد و آدریا آرجونا بدترین بازیگر زن نقش مکمل برای همین فیلم شد.

بدترین کارگردان سال هم کالسون بیکر و ماد سان برای «خاکسپاری خوب» بودند. در این بخش آنها جاد اپاتو برای «حباب»، اندرو دومینیک برای «بلوند»، دنیل اسپینوزا برای «موربیوس» و رابرت زمکیس برای «پینوکیوی دیزنی» را پشت سر گذاشتند.

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.