بیش از ۲ تن شمش مس قاچاق در گمرک لطف آباد کشف شد

ماموران گمرک لطف آباد موفق شدند، در یک کامیون ورودی به کشور بیش از ۲ تن شمش مس قاچاق را کشف کنند.

کد خبر : 66122
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396 - 9:03

 

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین”  ، این محموله قاچاق پس از رصد اطلاعات و بازرسی محموله کامیون و تطبیق اطلاعات با بارکامیون از باک کشف شد.
ماموران در مرحله بعد کامیون را به دستگاه ایکس ری هدایت کردند و با شناسایی و علامت گذاری قسمت های دیگری از کامیون که به عنوان مکان های جاسازی قاچاق مشخص شدند، در مجموع ۲ هزار و ۱۶۳ کیلو گرم شمش مس کشف شد.

 

 

پایگاه خبر ججین

 

 

 

به گزارش تارنمای گمرک ایران این شمش ها در قاب تودوزی اتاق کابین راننده، محفظه فیلتر هوا و باک دو جداره کامیون به شیوه ماهرانه ای جاسازی شده بود.
راه اندازی سامانه های الکترونیکی و تجهیز گمرکات به دستگاههای کنترلی پیشرفته، قاچاق در مبادی گمرکی را برای قاچاقچیان سخت کرده است و آنها در هر عملیات برای عبور قاچاق از مرز ایران از شگردهای پیچیده تری استفاده می کنند. اما این ترفند ها همچنان با رصد ماموران گمرک، تیم سمگا و دیگر تجهیزات کنترلی گمرک ایران شناسایی و کشف می شود.
این سازمان در سال های اخیر در کشف قاچاق کارنامه موفقی داشته و در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب رتبه اول در مبارزه با مواد مخدر و رتبه دوم دنیا را در مبارزه با قاچاق کالا کسب کند.
به گزارش ایرنا، گمرک لطف آباد در شمال شرقی استان خراسان، در فاصله ۲۵ کیلومتری از شهرستان درگز و ۲۹۵ کیلومتری از شهر مشهد واقع شده است. بخش مرزی لطف آباد با شهر آرتیق از توابع کشور ترکمنستان هم مرز بوده و این شهر با پایتخت کشور مزبور عشق آباد حدود ۹۰ کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 



 

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.