بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۱۶۹ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در این استان کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

کد خبر : 69456
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1397 - 20:45

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، سردار محمد قنبری روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد جا به جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از خودروهای کوهستانی از محورهای شهرستان ‘سرباز’ را دارند با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند.
وی افزود: پس از شناسایی دقیق محل انتقال مواد مخدر و هماهنگی قضائی، تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام و اقدام به کنترل محور مورد نظر کردند.
وی اضافه کرد: یگان های عملیاتی پلیس با انجام تحقیقات تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی، موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودرو تویوتا بدون سرنشین حامل مواد مخدر در شیارهای صعب العبور ارتفاعات منطقه شدند.
سردار قنبری افزود: ماموران در بازرسی دقیق از این خودروها ، یک تن و ۱۶۹ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد افراد سود جو به اهداف پلید خود دست یابند.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.