بیش از سه تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه تن و ۱۷۸ کیلوگرم مواد مخدر با هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری سه سوداگر مرگ توسط تیم های عملیاتی پلیس در این استان کشف شد.

کد خبر : 67311
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 12:43

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججیناز پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد طاهری روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های خاش و سراوان در عملیاتی مشترک با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه موادمخدر را از مناطق مرزی به جنوب استان منتقل و از آنجا به عمق کشور حمل می کردند، مورد شناسایی قرار دادند.
وی افزود: تیم های اطلاعاتی پلیس با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در مسیرهای فرعی خاش – ایرانشهر با چهار دستگاه خودرو در حال جا به جایی موادمخدر بودند، تحت نظر قرار دادند.
وی ادامه داد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح، گفت: در این عملیات با آتش پر حجم تیم های عملیاتی پلیس، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و سه نفر دیگر به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر قابل توجهی مهمات دستگیر شدند.
سرهنگ طاهری افزود: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از چهار خودرو متعلق به اعضای این باند مسلح، سه تن و ۱۷۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی با تاکید بر نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان موادمخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع داشته باشد.
به گزارش سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.
این استان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع (معادل ۵/۱۱درصد مساحت کشور) افزون بر ۱۱۰۰ کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.

 

 

 

 



 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.