«بیش از اینها می‌توان دست هنرمندان رادیو را باز گذاشت»

عوامل برنامه «کوی نشاط» رادیو از ضبط این برنامه طنز با حضور مردم خبر دادند.

کد خبر : 41906
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 9:23

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”    ، مهدی ساعی ـ تهیه‌کننده کوی نشاط ـ که به همراه جمعی از هنرمندان این برنامه   در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حاضر شده بود، با بیان اینکه این برنامه به مدت دو سال است روی آنتن می‌رود، گفت: «کوی نشاط» دغدغه‌ها و هنجارهای اجتماعی و حتی معضلات جامعه را به زبان طنز بیان می‌کند و زبان مردم است.

ساعی سپس یادآور شد: برنامه «کوی نشاط» شیوه نویی در بازگو کردن مشکلات دارد و آن زبان طنز است که به خیلی‌ها برنمی‌خورد و به راحتی می‌توانیم حرف‌مان را بزنیم.

او با بیان اینکه «کوی نشاط» در حال حاضر ۲۰ هنرمند دارد، گفت: این برنامه یک گروه موسیقی دارد و مدتی است با توجه به استقبال مردم با حضور آنها برنامه را ضبط می‌کنیم. شبیه به برنامه «جمعه ایرانی»؛ اتفاقا بازیگرانی که در «کوی نشاط» هستند در «جمعه ایرانی» هم بوده‌اند. بعد از اینکه «جمعه ایرانی» تولیدش متوقف شد، از هنرمندان این برنامه برای دعوت به کوی نشاط استفاده کردیم.

پایگاه خبر ججین

بیان درد دل های مردم با زبان طنز

جواد انصافی بازیگر طنز رادیو نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اعتقاد بر اینکه محدودیت‌هایی در بازگو کردن مشکلات و مسائل همواره وجود داشته و دست ما می‌تواند بیش از این باز باشد، گفت: مهمترین ویژگی «کوی نشاط» این است که مسائل مردمی در آن مطرح می‌شود یعنی همان درد دل مردم؛ البته با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد مسائل را مطرح می‌کنیم و خیلی بیشتر از این می‌تواند دستمان باز باشد. خط قرمزهایی هست که به هر حال باید آنها را رعایت کنیم.

او در همین زمینه گفت: به نظر من مباحثی که در این برنامه به آن‌ها می‌پردازیم، مباحثی انتقادی اجتماعی است. انتقادهای اجتماعی متاسفانه اجازه مطرح شدن ندارند، در حالی که می‌توان راه‌حل‌هایی هم برای آنها ارائه داد ولی گاهی اوقات به آنها نگاه سیاسی می‌شود و به همین دلیل محدودیت ایجاد می‌شود.

از خدایمان است به جمعه ایرانی برگردیم

امیر پارسی نیز از دیگر هنرمندان طنز رادیو و تلویزیون که با ایفای نقش اوستای عبدلی در خاطره‌ها مانده است، در جملاتی کوتاه از بازگشت «جمعه ایرانی» به رادیو ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما از خدایمان است که به این برنامه بازگردیم. اگر ما را قابل بدانند دعوت می شویم البته همان جمعه ایرانی هم باشد حتما می‌رویم.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.