بوی تعفن از خانه مجلل الهیه “راز قتل مرد ثروتمند” را فاش کرد

بوی تعفن مشکوک از یک خانه در منطقه الهیه توسط همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد و ماموران کلانتری محله راهی محل حادثه شدند

کد خبر : 281590
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 7:10

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، پنجشنبه هشتم دی ماه امسال، بوی تعفن مشکوکی از یک خانه در منطقه الهیه از سوی همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، ماموران کلانتری محله راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ماموران کلانتری هنگامی که وارد خانه موردنظر شدند با جسد پیرمرد حدودا ۷۰ ساله‌ای مواجه شدند که دست و پایش بسته شده و آثار ضرب و جرح روی بدن وی مشهود بود.

بدین ترتیب کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی، تیم بررسی صحنه جرم و متخصصان پزشکی قانونی با دستور بازپرس کشیک قتل پای در محل حادثه گذاشتند و با تحقیقات اولیه، متوجه شدند از زمان مرگ مقتول ۳ روز گذشته است.

بررسی‌های بیشتر کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی حکایت از آن داشت، احتمالا ۲ یا ۳ مرد جوان پس از حضور در خانه موردنظر با تهدید چاقو، دست و پای مقتول را بسته و اقدام به سرقت وسایل وی کردند اما هنگامی که‌ به اتاق گاوصندوق رسیدند، ناگهان آژیر دزدگیر به صدا در آمده و سارقان با بی‌توجهی به مردسالخورده پا به فرار گذاشته‌اند!

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم، دوربین‌های مداربسته اطراف خانه موردنظر را هدف بازبینی قرار دادند و تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای شناسایی عاملان این جنایت، کلید زدند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس کشیک قتل جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

 


 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.