بلیط تهران-مهران ۱۲۸ هزار تومان شد

در حالی رییس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری از قیمت ۷۶ هزار تومان بلیت اتوبوس تهران-مهران خبر داده که بلیت این مسیر هم‌اکنون با قیمت ۱۲۸ هزار تومان پیش‌فروش می‌شود.

کد خبر : 40542
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1396 - 14:29

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمدرضا عامری در این‌باره گفته است: در روزهای گذشته ستاد مرکزی اربعین مصوب کرد نرخ فعلی بلیت اتوبوس تهران-مهران از ۳۸ هزار تومان به ۷۶ هزار تومان افزایش یابد.

وی در توضیح این اقدام گفت: یکی از هزینه های اتوبوس هایی که به مهران می روند پرداخت مبلغ بابت ورود و خروج به پارکینگ هایی است که شهرداری و سازمان های متولی ایجاد کرده اند، یعنی باید چنین هزینه هایی  را به قیمت تمام شده بلیت اتوبوس اضافه  کنند.

وی با بیان این‌که ما با سازمان راداری برای دو برابر کردن بلیت اتوبوس جهت سفرهای اربعین هماهنگ بودیم، تصریح کرد: با توجه به این‌که اتوبوس‌ها در ایام رفت زائران در مسیر برگشت خالی برمی‌گردند، هزینه بلیت رفت و برگشت از مسافران دریافت می‌شود.

رییس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری قیمت بلیت اتوبوس تهران-مهران را برای ایام اربعین ۷۶ هزار تومان اعلام کرده، این در حالی است که پیش‌فروش بلیت این مسیرجاده‌ای‌ از رقم اعلام شده عامری شروع و به ۱۲۸ هزار تومان تا لحظه تنظیم خبر ختم می‌شود.

بر این اساس بلیت رفت اتوبوس تهران-مهران برای تاریخ ۹ آبان‌ماه امسال (آغاز سفرهای اربعین حسینی) ۱۲۸ هزار تومان یعنی در مقایسه با نرخ ۳۸ هزار تومانی بالغ برای ۲۳۶ درصد افزایش یافته است. پیش‌فروش بلیت اتوبوس تهران-مهران تا تاریخ ۱۵ آبان‌ماه ادامه دارد.

همچنین بلیت اتوبوس کرج-مهران در حال حاضر با قیمت ۱۰۶ تا ۱۲۸ هزار تومان برای روزهای ۹ آبان‌ماه تا ۱۵ آبان پیش‌فروش می‌شود. نرخ بلیت ساری-مهران نیز در حال حاضر برای ۹ آبان‌ماه ۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر است.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.