بلیت سینماها به مدت دو هفته نیم بها می‌شود

شورای راهبردی اکران همزمان با ایام ربیع الاول و مقارن با برگزاری جشن‌های «مهر سینمای ایران» در استان‌های مختلف کشور مصوب کرد سینماهای کشور به‌مدت دو هفته نیم بها شود.

کد خبر : 142578
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 - 13:56

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، چهاردهمین جلسه شورای راهبردی اکران با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی عصر روز گذشته در سالن نمایش و جلسات شهید آوینی سازمان سینمایی برگزار شد.

غلامرضا موسوی، منوچهر شاهسواری، حبیب ایل بیگی، محمدقاصد اشرفی، علی سرتیپی، روح الله سهرابی، هاشم ‌میرزاخانی، محمدحسین جعفریان، محمدرضا فرجی، علیرضا اسماعیلی و محمد احمدی و یزدان عشیری از حاضران این جلسه بودند.

بر پایه این گزارش، در چهاردهمین جلسه شورای راهبردی اکران پیرامون شناسایی راهکارهای مختلف برای تداوم رونق و کمک به اقتصاد سینما، توسعه تعاملات با تلویزیون و شهرداری برای گسترش بسترهای تبلیغاتی فیلم‌ها و تدبیر شورای صنفی در چینش جدول اکران فیلم و …. بحث و بررسی شد.

در این جلسه مصوب شد برای تقویت چرخه اکران فیلم‌ها ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغاتی تلویزیونی و تبلیغات شهری، همراه با جشن مهر سینمای ایران در استان‌ها و مناطق مختلف کشور، سینماها به صورت نیم بها پذیرای علاقمندان باشند.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.