برگزاری فینال مسابقات کراس‌فیت در سالن سوله

فینال مسابقات کراس فیت ۲۲ دی ماه در سالن سوله پایتخت برگزار و ورزشکارانی از سراسر ایران و همچنین امارات در آن حضور خواهند داشت.

کد خبر : 54548
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1396 - 10:08

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ،  بهمن سال ۹۵ باشگاه سوله اولین دوره مسابقات کراس‌فیت را با حضور ۸۰ نفر در قالب ۲۰ تیم برگزار کرد و پس از موفقیت در برگزاری این دوره امسال دومین دوره آن نیز آغاز شده‌است.
امسال دومین دوره این مسابقات با حضور ۱۰۰ ورزشکار در قالب ۵۰ تیم برگزار شد و در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های راه یافته به فینال معرفی شده‌اند.
دور مقدماتی این مسابقه در سه مرحله برگزار شد که در پایان هر دو بخش ۵ تیم برتر به فینال رسیده‌اند و بیست و دوم دی‌ماه فینال این مسابقات برگزار می‌شود و ورزشکارانی از استان‌های تهران، کرج، مازندران و اصفهان، جزیره کیش و کشور امارات در این مسابقه نماینده خواهند داشت.
کراس فیت ترکیبی از تمرین مقاومت، پلایومتریک انفجاری، تمرین سرعت، وزنه برداری به سبک قدرتی و المپیک، کتل بلز، تمرین وزن بدن، ژیمناستیک و تمرین های استقامتی است. کراس فیت با انجام این تمرین ها، اجزای اصلی تناسب اندام را هدف قرار می دهد. تناسب ریوی و قلبی، استقامت، قدرت و استحکام عضلانی، انعطاف، نیرو، سرعت، چالاکی، تعادل، هماهنگی و دقت از جمله تاثیرات این رشته بر روی بدن است.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.