برگزاری ششمین دوره بدنسازی پیشرفته از فردا

ششمین دوره بدنسازی پیشرفته ویژه‌ مربیان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای در تمام رشته‌های ورزشی و در سطوح ملی و باشگاهی از روز جمعه ۱۳ بهمن در دانشگاه تربیت مدرس آغاز می‌شود.

کد خبر : 60171
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 10:29

 

 

به گزارش پایگاه خبری ججین ، ششمین دوره بدنسازی پیشرفته ویژه مربیان حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در تمام رشته‌های ورزشی و در سطوح ملی و باشگاهی از روز جمعه ۱۳ بهمن در دانشگاه تربیت مدرس آغاز می‌شود و تا ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت.

 

 

 

در این دوره هفت‌روزه مربیان شرکت کننده علاوه بر بهره‌گیری از تجربیات دکتر «موجیکا» یکی از متخصصان علم تمرین و مربی چندین قهرمان‌ بازی‌های المپیک، از تجربیات مدرسین داخلی همچون مرتضی بهرامی‌نژاد (مدرس بین‌المللی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد)، حمید رجبی (مدرس بین‌المللی و عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی)، حمزه اکبری (عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی)، حمید مسجدی (قهرمان ووشو و مربی بدنساز)، سجاد عارفی نیا (مربی و رییس کمیته آموزش کراس فیت) و حمید آقا علی نژاد (مربی بدنساز تیم ملی جودو و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس) استفاده خواهند کرد از تا جدیدترین روش‌های علم تمرین و آخرین یافته‌های علمی در زمینه بدن‌سازی به‌صورت تئوری و عملی بهره‌مند شوند.

 

 

ضمن این که تلاش شده با افزایش بخش عملی، دوره به سمت کاربردی شدن بیشتر هدایت شود.

 

 

 

در ششمین دوره بدنسازی پیشرفته به منظور افزایش رضایت شرکت کنندگان در این دوره، بیشتر روش‌های نوین بدنسازی به مربیان آموزش داده خواهد شد.

 

 

 

ریکاوری، اصول تمرین، روش‌های نوین تمرین، تحلیل نیازهای تمرین، طراحی تمرینات قدرتی، تعیین میزان بار تمرین، طراحی تمرینات استقامتی، زمان‌بندی تمرینات سالیانه، ارزیابی سطح آمادگی ورزشکار، طراحی تمرینات سرعتی و چابکی، تمرینات کششی و انعطاف‌پذیری، طراحی تمرینات کراس فیت، زمانبدی تمرینات Tapering (کاهش تدریجی تمرین و اوج رسانی ورزشکاران نخبه) از جمله مباحثی است که در این دوره توسط اساتید داخلی و خارجی ارائه خواهد شد.

 

 

 

در این دوره بیش از ۵۰ مربی در رشته‌های مختلف برای حضور در ششمین دوره بدنسازی پیشرفته حضور خواهند داشت.

 

 

 

انتهای پیام

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.