بروز حادثه رانندگی در بزرگراه شهید زین الدین تهران + عکس

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل وسط بزرگراه، منجر به مصدومیت راننده این وسیله نقلیه شد.

کد خبر : 45276
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 11:21

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز حادثه رانندگی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه ۵۷ به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ را ساعت ۷:۱۵ صبح امروز به بزرگراه شهید زین الدین(مسیر غرب به شرق)، نرسیده به خیابان هنگام اعزام کرد.
علیرضا هنگامی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید حین حرکت در بزرگراه ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد شدید با گاردریل وسط بزرگراه، در مسیر تندرو متوقف شده بود.
وی افزود: راننده ۳۵ ساله این خودرو سواری که دچار مصدومیت شده بود، قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بود.
این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، به منظور جلوگیری از بروز حوادث دیگر، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند.
هنگامی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی راننده مصدوم خودرو سواری را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند و خودرو سواری را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود

پایگاه خبر ججین

 

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

 


telegram.me/jajinnews

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.