برزیل با شکست آرژانتین به فینال صعود کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل اعلام کرد برای مهار لیونل مسی نحوه بازی‌شان را تغییر دادند و توانستند موفق باشند.

کد خبر : 101366
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 6:11

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی ۲ بر صفر برابر آرژانتین توانست به فینال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ صعود کند. تیته پس از بازی گفت: لیونل مسی خاص است، او فرا زمینی و از همه لحاظ فوق‌العاده است. برای بستن میانه میدان مجبورشدیم نحوه بازی‌مان را تغییر دهیم و اجازه کار بهمسی ندهیم.

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه اظهار کرد: برزیل بازی منسجمی به نمایش گذاشت. در برخی از لحظات پاس‌ها را از دست دادیم یا از ما توپ ربایی کردند اما عملکردفیرمینو، کوتینیو، آرتور و کاسمیرو برای توقف “فرا زمینی” قابل توجه بود و توانستند موفق باشند.

سرمربی برزیلی به تمجید از عملکرد دنی آلوس پرداخت و گفت: او مرا خیلی خوشحال کرد. او مرد خیلی خوبیاست و هدایت چنین بازیکنی فوق‌العاده است. قدرت ذهنی و جسمانی‌اش عالی است. برای رسیدن به این جایگاهتلاش زیادی کرد و همان طور که باید، درخشید.

تیته درباره حضور در فینال گفت: احساس می‌کنم برای اولین بار به دیدار نهایی رسیدیم چون آن را فراموش نخواهیم کرد. با آرامش زیادی توانستیم به فینال صعود کنیم. این در حالی بود که انتقاد رسانه‌ها ادامه داشت. برای دیدار نهایی خود را آماده خواهیم کرد. اکنون می‌خواهم در ماراکانا یک فینال را تجربه کنم. به یک سرمربی واقعیتبدیل شدم.

لیونل اسکالونی پس از بازی گفت که آرژانتین شایسته صعود به فینال بود. تیته در این رابطه اظهار کرد: صعود به فینال یک گام رو به جلو بود. فردا حریفمان را خواهیم شناخت. آرژانتین جنگنده بود و مالکیت توپ را در اختیار داشت اما آمار یکسان بود. در حال پیشرفت هستیم به همین خاطر نمی‌توانستیم ۹۰ دقیقه صاحب توپ و میدان باشیم و این اتفاقی عادی است. با این حال در پایان پیروز بازی بودیم و آن ارزشمند بود.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.